Kun je zomaar een willekeurige pcmcia kaart voor je nord lead 2 gebruiken en heb je daar dan ook nog speciale programmas op je computer voor nodig?:confused:
nee het moet een x aantal volt battery packed pcmcia kaart zijn ofzo :s zijn niet heel erg makkelijk meer te vinden geloof ik!
de preciese specs weet iemand hier vast wel!
als je vraagt naar 256/512kb kaartjes heb je grote kans dat ze zonder problemen in je nord te lezen zijn..
maar check inderdaad voor de zekerheid ff de specs
heb zelf ook op deze manier een kaartje gescoord, een beetje op de gok maar hij werkte zonder problemen
voor een paar tientjes gekocht en hij werkt nu al sinds de aanschaf van mn nordrack2 (zo'n 4 a 5 jaar schat ik)
Iemand verkoopt ze op marktplaats.nl voor 26 euro per stuk. Je kunt ook een pcmcia to CF convertor kopen voor 6 euro en ergens een gratis cf kaartje van 4 mb ofzo regelen.
Origineel geplaatst door Ic3gl0vE Iemand verkoopt ze op marktplaats.nl voor 26 euro per stuk. Je kunt ook een pcmcia to CF convertor kopen voor 6 euro en ergens een gratis cf kaartje van 4 mb ofzo regelen.
Ik heb dit al geprobeerd, maar bij mij werkte het niet. Na het formateren van de CF kaart, kon ik wel het commando save geven, maar de kaart kon het niet opslaan
Ik meende dat bij mijn vorige Nord Lead een kaart van Transcope zat... Misschien heeft dit (nederlandse) bedrijf nog een doos van die dingen over en willen ze die wel voor een mooie prijs verkopen.
Origineel geplaatst door JazzMann Ik heb dit al geprobeerd, maar bij mij werkte het niet. Na het formateren van de CF kaart, kon ik wel het commando save geven, maar de kaart kon het niet opslaan
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.