Kutnummer Contest

de raket van CosmetischeDromer schiet als Cake in SchlagerSpace... 4 punten voorsprong nu al :okdan:

momenteel nog geen punten voor Richard, JnM, Marsieman & Sinnix en Virkaz, maar daar gaat vast nog wel verandering in komen!

mensen die al wel punten hebben ontvangen maar nog niet zelf hebben gestemd moeten dit natuurlijk nog wel ff doen anders zullen deze niet megaan naar de definitieve einduitslag... op dit moment (dus t/m de 6e stem) ziet het er zo uit: http://www.oengaboenga.net/cgi-bin/contest/kut2006/scores.cgi?theme=1&vote=6 :eureka:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Unic
wat een gekut zeg. moet ik eerst al die kutnummers gaan luisteren....
hooguit half uurtje werk, loik verzetje op deze kuttige 1-1-'07 ;)

[edit]

unic heeft reeds gevote... en daarmee gaat hij mee naar de definitieve eindlijst aangezien hij punten heeft ontvangen EN zelf punten heeft toegekend aan anderen.

[/edit]

Laatst gewijzigd:
ik gleuf dat m'n nummer toch nog wat te goed klinkt, sta nog niet in de lijst hahaha!

Kool!

DJ Bassio gaat nu aan kop.
sjooo.gif

tussenstand.jpg

na de volle 5 punten van Hermax schiet Dreamer nu wel erg richting het Cosmische...
zal deze uitschieter zich blijven handhaven? we gaan het het zien! 8)

Origineel geplaatst door virkaz
ik gleuf dat m'n nummer toch nog wat te goed klinkt, sta nog niet in de lijst hahaha!
opzich ook een kunst! mocht jouw'n nummer totaal niet in de lijst verschijnen dan is het toch nog de 'beste'...
of... erm... :D :mega:

Laatst gewijzigd:
een leuk direct afleesbaar feitje is natuurlijk dat CosmicDreamer van alle (8 op dit moment) personen, die nu reeds hebben gestemd, 1 of meer stemmen heeft gekregen en staat hiermee op een gemiddelde score van 3 punten!

het moge onderhand duidelijk zijn dat dit punten aantal pas officieel word als Cosmic zelf ook heeft gestemd natuurlijk, maar dat komt vast goed 8)

Origineel geplaatst door Marsman
Hmm, mijn kutnummer staat nog niet in de lijst.. ben ik te goed? :o:

Denk het niet, misschien heeft het er toch iets mee te maken dat ik hier nog niet zo lang op t forum zit.. :P

Ik denk dat je nog wel een puntje krijgen gaat, je track was zeker niet best.
knipperclown.gif

Origineel geplaatst door 6 trak
na de volle 5 punten van Hermax schiet Dreamer nu wel erg richting het Cosmische...
zal deze uitschieter zich blijven handhaven? we gaan het het zien! 8)
helaasch... dankzij L3N nu Bassio wederom aan kop met 1 puntje verschil... 8D
het spanningselement begint zo langzamerhand vormen aan te nemen, en dat al slechts op dag 2! :mega:

Laatst gewijzigd:
Hoera, ik sta er ook eindelijk bij!!!!!!!!!!!!!:D :D :D

Origineel geplaatst door phochos
Hoera, ik sta er ook eindelijk bij!!!!!!!!!!!!!:D :D :D
maar nog niet in de definitieve eindlijst aangezien jij tot nu toe nog niet hebt gestemd op anderen. :D
moet dat dan? ja dat is verplicht en wel zo eerlijk... het "doe je mee, dan stem je mee" principe dus :)

en waar blijft onze enige echte KutmixCreamer met zijn votes? 8)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door bassio
Yesch , ik doe het voorlopig kut , zo zie je maar weer !

Btw mooie voter Damien & Six ! werkt als een trein , goed werk! :okdan:, ook veel "geil op jezelf" mogelijkheden mogelijk ;)
Jammer dat hij (nog?) niet gebruikt mag worden voor de "SF beste track contest"

hehe.. idd.. er zitten veel 'geil op jezelf' opties (je zegt het goed) in, al dan niet direct aan de oppervlakte zichtbaar.
Achter de schermen vindt momenteel nog steeds enige ontwikkeling plaats, maar dat is meer van toepassing op admin functies, hoewel er nog wel wat gebruikersopties bij zullen komen in de toekomst. Bijv, aantal hits op een track, site, userinfo, etc..

Verder ben ik erg blij met het verloop van deze contest, en dit bewijst maar dat het zeker op een leuke manier kan waar vrijwel iedereen zich in kan vinden zo heb ik het idee.

Super bedankt voor de support, en de rest ook natuurlijk! :okdan:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door 6 trak
maar nog niet in de definitieve eindlijst aangezien jij tot nu toe nog niet hebt gestemd op anderen. :D
moet dat dan? ja dat is verplicht en wel zo eerlijk... het "doe je mee, dan stem je mee" principe dus :)

en waar blijft onze enige echte KutmixCreamer met zijn votes? 8)

Oh,

Ik zag toch dat ik tot nu toe 9 punten had gescoord!!!!:D

Origineel geplaatst door phochos
Ik zag toch dat ik tot nu toe 9 punten had gescoord!!!!:D
dat kun je idd aflezen in de Style 4 maar...

de Style 1 lijst is de definitieve
aangezien deze alle personen toont die stemmen hebben gekregen en stemmen hebben gegeven ;)

als jij dus ook nog ff je stemmen uitbrengt komt jouw'n naam daar ook tussen te staan, snappu? :)

Laatst gewijzigd:
Back