bietje aan het pielen ;)

track 1: onenightstand
die plotselinge overgang bij 2.32 naar een andere string vindt ik niet zo mooi, past niet echt in het geheel ik denk dat als je die string heel langzaam laat in komen dat het iets leuker is, ik heb ook het gevoel dat wanneer die ander string er is dat het een beetje vals begint te klinken kan ook wel aan de speakertjes op mijn werk liggen.. voor de rest heb ik weinig aan te merken op deze track, klinkt goed.

track 2: thewayshewalks
ik denk dat als je het geluid, waarmee de track begint, wat meer laag in doet EQ, of gewoon een octaaf lager opneemt dat je een coole basslijn krijgt. Ik vindt dat geluid op een gegevenmoment een beetje iri worden, maar ook deze track klinkt lekker.

conclussie: ik vindt beide tracks goed gedaan ik krijg mijn zooi nooit zo netjes afgemixed. Deze 2 krijgen wel een plekje op mijn HD.. =)

cya

p.s. ik heb deze track alleen maar geluisterd door pc speakertjes dus een echt goed oordeel kan ik niet geven, ben allang blij dat ze op m'n werk er geen problemen mee hebben

:erm:

hee man, thanks voor je antwoorden. Ze zijn ook nog niet helemaal af. Er zitten nog wat slordigheden in enzo. Qua geluid laat ik hem altijd een weekje liggen en dan ga ik weer luisteren en mixen..

je antwoorden/ reacties waren in ieder geval duidelijk en ik kan daar dan ook wat mee.Ik ben benieuwd wat je ervan vindt als je ze op een stereo hoort!

groeten
jaimie

ik ook wel.. duurt alleen nog even voordat ik thuis ben..
bwah.. :Z

werk zuigt.. :duivels:

muziek maken rulez :dj:

Klinkt okee man....vooral die tweede !

Jah, hier ben ik wel over te spreken hoor.. Heeft een beetje een ouwe techno feel over zich (van begin jaren 90). Mooi gedaan en: keep it up.

Wat voor spullen heb je hier voor gebruikt?

Arv

ik gebruik altijd en alleen maar fruity loops, soms hoor je een overstuurde of valse synth (waar velen een hekel aan hebben, maar ik zelf zo op geil om het lekker niet zo clean is maar dirty) dat zijn gewoon de junglist, absynth of FM7 synths en nog watn andere spulletjes..

Ik wil ook logic meer gaan gebruiken voor loopjes techno, maar ik ben er nog steeds niet achter hoe ik de sampler gebruik dus dat laat nog op zich wachten..

Maar als je het nu al met fruity kan dan zou ik er niet aan gaan denken om op hardware over te stappen.. tegenwoordig kan je live zelfs al met software uitstekend weg komen!

Fruity Ahoy!

?

Je gebruikt altijd en alleen fruity zeg je, terwijl andere tracks met de RM1x zijn gemaakt..

Wat klopt hier niet? :P

ik heb geen tracks met een RM1x gemaakt! dat klopt er niet, tenminste.. mijn eerste plaatje is gemaakt met een SU700 en een RM1x (zonder sequencer in de zin van : alle basskick aan/uit en loopjes aan/uit en dat soort fratsen gewoon met de hand live gedaan dan opnemen en knippen)

ik heb mijn RM1x al niet meer sinds 2 jaar ofzo.. %-)

hrmz.. waar zit de fout? In m'n denkfout idd, ik was in de veronderstelling dat je eerdere tracks met de rm1x waren gemaakt.. :P

haha, nee hoor, alles met fruity .. hoewel ik soms wel baal dat ik die RM1X verkocht heb want in combinatie met een DJ set kun je er hele leuke dingen mee doen!

ik wil trouwens volgend jaar eens kijken of ik een live actje kan doen met al mijn tracks en een pc of laptop.. Ableton is hier wel geschikt voor, maar het moet ook niet overkomen alsof ik alleen maar op PLAY druk en dat er dan een uur lang muziek uit komt..

Back