MIDITEMP; wat is er speciaal aan?

pjeut

Ouwe rot
Geregeld zie ik op MP van die miditemp MIDIplayers voorbij komen, met forse vraagprijzen.

Maar wat is er dan zo speciaal aan die dingen? Op de site kom ik niet veel verder dan een soundmodule met veel MIDI-in's en MIDI-Outs (alsof je die dan nog nodig zou hebben) en veel stemmen.

Dus je betaalt eigenlijk vooral voor de kwaliteit van de soundengine die er in zit (net als bij elke andere module)??

Graag reactie.

Pjeut.

je betaald voor de geavanceerde patchbay... Zowieso maakt miditemp nog steeds apparaten dus de prijzen zakken niet enorm (aangezien je ze nieuw ook nog kan kopen)

Op Opcode na maken ze de meest geavanceerde midi patchbay/processors, nu met dus mp3, cd en midi players ook ingebouwd.
Allemaal vanaf een remote te benaderen.

Origineel geplaatst door Sjaak
Ik heb er 1. Het is de meest uitgebreide midi patchbay die je kan vinden, is met name interessant als je veel synths en modules live wil gebruiken en op allerlei manieren wil triggeren en splitsen.
dat ook weer niet... Opcode maakt altijd nog de meest uitgebreide en geavanceerde patchbays. Maar idd op opcode na is het toch wel een zeer handig live attribuut.

Tony banks heeft hem op de We can't dance tour gebruikt en gaat hem volgend jaar weer gebruiken voor de Turn it on again tour.

Back