Yamaha DX1

Ton

Stamgast
Waanzinnige synth "ontdekt" bij Verspuy muziek

Attachments

• dx1 bij verspuy.jpg
    dx1 bij verspuy.jpg
    24,6 KB · Bekeken: 102
waanzinnig zeker :)
vooral de prijs...

Verspuij...ik denk dat ie er toch al wel een jaartje of 20 staat? (ok, ik overdrijf iets)

Eh, die was toch al verkocht, een tijdje geleden?
Stond jarenlang voor een belachelijk bedrag te koop, maar 'verdween' onlangs van de prijslijst...

Origineel geplaatst door EVO
waanzinnig zeker :)
vooral de prijs...

Verspuij...ik denk dat ie er toch al wel een jaartje of 20 staat? (ok, ik overdrijf iets)

maar niet veel.... Toen ik mijn eerste 'midiklavier' las in 1993 stond dat ding al in de advertentie van Peter verspuij.
't zijn blijkbaar echte volhouders daar.. ;)

Als ik het geld had.....

:D kom nog niet zo heel lang op SF maar ben ik de eerste die 'm eropgezet heb????.

:D kom wel al jaaaaaaaaaaaaren bij Verspuy en verbaas me keer op keer dat ie er nog staat

Origineel geplaatst door Ton
:D kom nog niet zo heel lang op SF maar ben ik de eerste die 'm eropgezet heb????.

Hahaha, echt niet... zoek maar es op DX-1 of Verspuy...

een citaat volgens de site :

"Natuurlijk heeft hij midi-uit waardoor hij zeer geschikt is als master-keyboard in je studio."

dat rechtvaardigt die prijs wel ja :D

Wat ik mij alleen afvraag, omdat hij direct onder synthesizers staat en niet onder occassions, is ie misschien nieuw? Beter gezegd, omdat de DX-1 niet meer gebouwd wordt, nog nooit verkocht.

Origineel geplaatst door MadDonna
Wat ik mij alleen afvraag, omdat hij direct onder synthesizers staat en niet onder occassions, is ie misschien nieuw? Beter gezegd, omdat de DX-1 niet meer gebouwd wordt, nog nooit verkocht.

Nou ja, nieuw... het is inderdaad een nooit verkocht demonstratiemodel.
En dat ontzettend letterlijk: laatste keer dat ik er was (jàààren geleden...) stond het ding ergens in een hoekje, en werd mishandeld door een horde kleuters, als ware het de eerste de beste Casio... ;{

staat dit ding nu te koop ? ,ik krijg er al een stijve van..:D

heb 1 gezien in usa voor rond de 3000$ maar ben link kwijt,en kon het niet terugvinden..

cool ding lekere Fm waar je pijn van je hooft krijgt,heb ik graag,gelukkig is er het hout om de resonantie van de kast wat warmer te maken wanneer je erop klopt..:D

Blijkt dat er een eikel ook met de naam HEXAGON een comment heeft neergelegt haha :D

Origineel geplaatst door Hanz
en werd mishandeld door een horde kleuters, als ware het de eerste de beste Casio... ;{

er zijn momenten waar ik erg verdrietig kan worden. =(
Het blijft tenslotte een erg mooie synth...(wat klank betreft)
Helaasch voor het publiek nog immer onbereikbaar...

Origineel geplaatst door EVO
er zijn momenten waar ik erg verdrietig kan worden. =(
Het blijft tenslotte een erg mooie synth...(wat klank betreft)
Helaasch voor het publiek nog immer onbereikbaar...

Ja ik vind ondanks alles wat gezegt wordt over die fm sound,dat het impact heeft daarom destijds verkocht iedereen zijn analoge spullen voor 2 keer niets.

ga gewoon terplaatse met 3000e waaiend over de toonbank bij die peterschieter en mischien krijgt je em mee! (zeg dat je cash betaalt zonder factuur :D )

''Proberen is kans,in je broek schijten is hollands !'' Bwahahaaaa:D

Origineel geplaatst door HEXAGON
ga gewoon terplaatse met €3000 waaiend over de toonbank bij die peterschieter en mischien krijgt je em mee! (zeg dat je cash betaalt zonder factuur :D )

Ik denk wel dat ik hem dan mee zou krijgen...maar on-the-road is het nogal een zwaar ding om mee te sjouwen. :bekdicht:
uhm, en voor een €urootje of 3000 koop ik toch liever iets anders, prio's liggen toch wel op een ander vlak. ;)
laat het een tip zijn voor iemand die kramp heeft in z'n portemonee? :L

Dit is al de zoveelste keer dat ik dat ding voorbij zie komen. Verspuy mag dan een aantal euro's (guldens zelfs) aan dat ding verloren hebben, op deze manier komt wel iedere keer hun website onder de aandacht. Originele manier van reclame imho.!:)

Back