Origineel geplaatst door demian
goed, ik doe mee.. www.oengaboenga.net/mp3/inspector-boengie.mp3
Mooi!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door demian
goed, ik doe mee.. www.oengaboenga.net/mp3/inspector-boengie.mp3

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
My respect Res !
Dit is een thread naar m'n hart dus ook maar even genkutseld.
Tempo wisselingen, subtiele timing- en velocitywaarden brengen de juiste intonatie.
Dit is pielwerk! Mensen die graag verder knutselen stuur ik graag een midi of Logic 5.5 file
Voor hen die weinig over klassieke muziek zouden weten maar toch een goeie instap naar een machtig stuk muziek zoeken :
"7 Lezte Worte Jesu Am Kreuz" van Joseph Haydn.
ik houd wel van zulke piano stukken.... erg tof.. maar je hebt dit dus niet live ingespeeld???Origineel geplaatst door Flexby
Mooi!![]()

Origineel geplaatst door Lukast
![]()
ik houd wel van zulke piano stukken.... erg tof.. maar je hebt dit dus niet live ingespeeld???

Origineel geplaatst door resonance
@ TheGmus .. je zal t niet geloven maar ik luisterde t begin van je track.. en t leek echt zo goed als op de maat waarop je avatar beweegt.. alsof ik je nu live heb zien spelen![]()
mooi stukje voor in een film![]()
Origineel geplaatst door resonance
dit lijkt me nou eens leuk .. ben benieuwd waar mensen mee aan komen zetten en waarmee het gemaakt is
vind dat er best wel wat klassieke muziek op t forum mag zijn
Origineel geplaatst door BvdB
Hier kom ik dan mee. Voor mij is klassieke muziek puur gecomponeerde muziek, alleen melodie dus. Ik maak dit soort muziek en heb er 1 nummer uitgepikt. Deel 1 is het begin van het nummer, deel 2 is een stuk uit het midden.
Origineel geplaatst door BvdB
Hier kom ik dan mee. Voor mij is klassieke muziek puur gecomponeerde muziek, alleen melodie dus. Ik maak dit soort muziek en heb er 1 nummer uitgepikt. Deel 1 is het begin van het nummer, deel 2 is een stuk uit het midden.
), omdat dit meer het resultaat is van een uitgebreider uitgearrangeerde jam. Maar dat moet je ruim zien. Alles live gespeeld vanzefsprekend, gegarandeerd midiloos!
ofzoiets..
) .. gebruik ik momenteel als ringtone voor mijn mobieltje
Als ik over een paar maanden weer terugverhuis naar mijn vertrouwde stekkie en alles weer aan de gang heb ga ik hier es mee verder prutsen denk ik.Origineel geplaatst door resonance
1 muziekje deed me meer denken aan een stukje fanfare, voor degene die zich eens flink willen uitleven met een hoop getrommel en blaas instrumenten: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=72701
![]()