Dit is mijn 999ste post

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RSB

Whoehahaha
Tja dit is hem dus, post nummer 999. Eentje verwijderd van de 1000. Ik kan mezelf niet indenken dat ik al zoveel gepost hebt hier. Dit is overigens ook zo'n beetje mijn eerste forum waaraan ik regelmatig mee doe.
Ik moest dit ff kwijt en het is een stempel voor mijzelf over de afgelopen tijd.
Ik bedank tevens meteen iedereen die mij veel heeft geholpen op dit forum.

Dus vanaf nu ga ik in de 4 cijfertjes werken.

Lange leven het Synthforum.nl

:Z

Attachments

• 999.jpg
    999.jpg
    41,3 KB · Bekeken: 111
Die verwijderde post was ook nog eens je eerste! Dat je het nog zolang volgehouden hebt! Respect!
Vooral ook fijn!

Daarom een verrassing...... je eerste post van 2005.11.24 14:58 uur
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Ja die ken ik wel Microdots.
Ga naar een kraak feestje en vraag aan iemand of die microdots heeft

Koop het van hem en vreet op :Þ

Weet je meteen hoe je die van jou kan vervangen :D
Het moge duidelijk zijn waarom deze verwijderd is dus daarom gelieve niet op reageren.. :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Die verwijderde post was ook nog eens je eerste! Dat je het nog zolang volgehouden hebt! Respect!
Vooral ook fijn!

Daarom een verrassing...... je eerste post van 2005.11.24 14:58 uur

Het moge duidelijk zijn waarom deze verwijderd is dus daarom gelieve niet op reageren.. :)

:halleluja: OMG Johnny !!!, wat uber vet dat je dat laat zien. :halleluja

Dank je wel voor deze reactie, we zouden eens een biertje moeten gaan happen :biertje:
Nogmaals, echt moddervet dat je die oude post hebt opgedigt. :okdan:
Ik sta bij je in het krijt.

:peukie:

Ik heb er maar meteen een screendump van gemaakt voordat die weer verdwijnt :P (Hanz)

Ha ha, gefeliciteerd, wellicht had je nu ook al 5000 tracks kunnen maken in de tijd dat je de posts plaatste.

Ha ha, gefeliciteerd, wellicht had je nu ook al 5000 tracks kunnen maken in de tijd dat je de posts plaatste.

Ach ik maar meer muziek dan het gros hier op sf. maar misschien dat de meeste het hier of niet kennen of zlefs geen tracks noemen, dat laatste kan ik alleen maar met open armen ontvangen. :okdan:

Dus jij plaatst zon 1.250 berichten per jaar?

Ach ik maar meer muziek dan het gros hier op sf. maar misschien dat de meeste het hier of niet kennen of zlefs geen tracks noemen, dat laatste kan ik alleen maar met open armen ontvangen. :okdan:

Ja hier noem ik het tracks. 8)

Nu niet meer, nu is het 1306,7... dus nix bijgeloof ;)

oke ook mijn 1000ste post hier posten. btw ik denk niet dat deze naaam nog lang zou bestaan want doordat er een punt tussen staat kan ik niet meer op de chat komen. 8>

Hmmm... tegenwoordig mag je het wel over LSD hebben. Maar dan weer niet over Hummer's..

Sorrie, kon het niet laten.

Maar als je lsd gebruikt, dan lig je de hele nacht:

"Hummmmmmmmmmmmmm"
"Hummmmmmmmmmmmmm"
"Hummmmmmmmmmmmmmer"

:dubbel:

btw ik denk niet dat deze naaam nog lang zou bestaan want doordat er een punt tussen staat kan ik niet meer op de chat komen. 8>
Bij deze chat kun je elke naam die je wilt invullen.

Tja dit is hem dus, post nummer 999. Eentje verwijderd van de 1000. Ik kan mezelf niet indenken dat ik al zoveel gepost hebt hier. Dit is overigens ook zo'n beetje mijn eerste forum waaraan ik regelmatig mee doe.
Ik moest dit ff kwijt en het is een stempel voor mijzelf over de afgelopen tijd.
Ik bedank tevens meteen iedereen die mij veel heeft geholpen op dit forum.

Dus vanaf nu ga ik in de 4 cijfertjes werken.

Lange leven het Synthforum.nl

:Z

tyd voor een drumcomputer zie ik
haha

Bij deze chat kun je elke naam die je wilt invullen.

heb je mijn naam al eens ingetypt en geprobeerd inteloggen, brobeer maar eens.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back