jimmyjones
Nieuwkomer
hoeveel stroom betalen jullie maandelijks ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door jimmyjones
hoeveel stroom betalen jullie maandelijks ?![]()
), ik wacht de eerste rekening met tegenstrijdige gevoelens af.De gemiddelde pc verbruikt meer stroom dan een stapel oude gear, hoor!Origineel geplaatst door jimmyjones

Origineel geplaatst door Sly Dog
De gemiddelde pc verbruikt meer stroom dan een stapel oude gear, hoor!![]()
Origineel geplaatst door R-ond
ben ik niet met je eens
adapters die aanstaan 24 uur pdag telze eens opeen stuk 10 en dan app die voedingen trekken redelijk wat WATT weg
ik eerst 144 nu 20 gezakt zit cable by en nog wat ge internet betaal k apart goed onderwerp trouwens wie wat betaald
maar hoeveel wattage trekt een pc die aanstaat eigenlijk? en wat kost een kWh stroom eigenlijk ongeveer? ik heb geen eigen energiemeter dus kan hier geen peil op trekken eigenlijk.Origineel geplaatst door jimmyjones
maar als je alleen al een adapter in stoptcontact laat zitten ronder dat het apparaat aanstaat kost dat stroom ?
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
in hoeverre heeft dit met synth te maken? ...of ga je ervan uit dat iedereen een aparte meter in zijn studio heeft? :confused:Origineel geplaatst door jimmyjones
Origineel geplaatst door 6 trak
in hoeverre heeft dit met synth te maken? ...of ga je ervan uit dat iedereen een aparte meter in zijn studio heeft? :confused:
Origineel geplaatst door Hooihuis
Hee R-ond, mooie studio hoor! Gave synths heb je staan en ook echt een creatief hok lijkt me![]()
(Scheelde toch de helft? Op nachtstroom?)Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Plaatje?? Ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig geworden...
Dan moet je even naar de "mijn studio/crib" thread gaan, want daar had ik dit oorspronkelijk gepost. In deze draad lijkt het inderdaad nergens op te slaan :confused:Origineel geplaatst door DavidMenting
Yep. Er zijn zelfs veel apparaten zonder externe voeding die niet helemaal uitschakelen als je de aan/uit-knop indrukt. Stekkerblokje met schakelaar ertussen dus. Scheelt ook nog eens een hoop tijd met inschakelen.