Funky Dee
Virus griep
natuurlijk.... maar daar heeft swanski niet veel aanOrigineel geplaatst door gerrie79
voor 450 koop je een an1x en een cs1x(of een leuke analoge polysynth
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
natuurlijk.... maar daar heeft swanski niet veel aanOrigineel geplaatst door gerrie79
voor 450 koop je een an1x en een cs1x(of een leuke analoge polysynth
)
Origineel geplaatst door Funky Dee
[Ik zou trouwens gewoon een nieuwe kopen, kost nog maar +/- 450 euro en je hebt garantie. Tweedehands spul mankeert vaak iets [/B]
Hoe verhoudt deze synth bijvoorbeeld tov de Kurzweil K2000 of de Korg Prophecy en dan vooral dus ook gericht naar mijn vookeuren/situatie. En over het lijstje synth die mij opvielen hetzij door prijs of uiterlijk (zegt natuurlijk helemaal niet veel) die ik op de vorige pagina noem: zitten daar ook synths bij die ik absoluut wel of juist niet moet halen gezien mijn situatie/voorkeuren.
De korg prophecy is erg vet maar is een monosynth en je kunt hem ook downloaden als VSTi.
Op marktplaats staat een CS6R module voor 250 euro, kijk daar is naar.

).... met een synth moet je alles zelf doen, want orientaalse geluiden die al standaard in een synth zitten heb ik nog niet vaak gezien... ze zijn er wel, maar als je van de 1024 presets er 20 orientaalse hebt is het veel en dan moeten de geluiden/instrumenten die jij wilt hebben er toevallig net bij zitten....en das denk ik niet genoeg waar voor je geld....Origineel geplaatst door man-T
@ funky dee: korg prophecy als vst? heb ik nog nooit van gehoord hoor.. maar als het bestaat hou ik me aanbevolen....

|
Bericht door een moderator:
|
|
|

Origineel geplaatst door PietjePieter
@ funky dee: Volgens mij bestaad er geen prophecy VST en zeker niet in de legancy daar zitten de MS20 polysix en wavestation in.
kijk maar:

Origineel geplaatst door swanski
Een sampler is inderdaad ook hetgeen waar ik een voorkeur voor had zoals ik mijn eerste bericht had aangegeven, maar ik vrees dat dat wat duur wordt maar net als bij keyboards is een sampler heel belangrijk voor een orientaalse toetsenist begrijp ik nu.
Nog een vraag over de module: door middel van een kabel kan ik een module 'aansluiten' op mijn Korg PA 800 of zeg ik nu iets doms? Maar hoe doe je dit als je live speelt? Lijkt me niet echt praktisch om een module naast je keyboard te hebben of is ook dit een domme opmerking?
Nogmaals bedankt heren![]()