Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Ramoonus
inspelen
quantitizen
grooven (quantitize met groef)
btw sonar kan ook midi strechen
Origineel geplaatst door Camiel Toe
Dit is zeker niet als dis bedoeld, maar als je zo omslachtig bezig bent en moeilijk in de maat kan spelen (heb er zelf ook wel eens last van, maar ik doe hetzelfde als MadR), dan begrijp ik niet helemaal waarom je zo'n uitgebreide gearlist hebt. Waar gebruik je al dat spul dan voor? In ieder geval is de tip: oefenen, oefenen en blijven oefenen.

Origineel geplaatst door bronswerk
Ha, je moest eens weten hoeveel mensen niet strak en/of heel gebrekkig kunnen spelen maar een gearlist hebben waar je van achter over valt. En volgens mij zitten daar grote namen tussen, ik noem maar een bekende franse synthesizerpionier bv. Zelf ben ik ook niet zo'n held, dat is dan ook de reden waarom mijn gearlist er niet opstaat.![]()
ik zit nu serieus te overwegen mijn lijstje maar weg te halen want blijkbaar is het ongepast. Ik zelf vind het wel ok om te zien waar een ander zijn ding mee doet.en bij het 2e punt gaat het dus al fout aangezien quantizen in verhouding staat met het vooraf opgegeven tempo van de sequencer. het quantizen zal dus geen goed resultaat geven als je op je eigen tempo hebt ingespeeld...Origineel geplaatst door Ramoonus
inspelen
quantitizen
grooven (quantitize met groef)
ja pcies...Origineel geplaatst door demian
Programmeer dan eerst een groove, doe ik ook, werkt veel beter..![]()
Origineel geplaatst door Sympho-Metal
ok. eerst ff voorop: ik vind alle, maar dan ook alle sequencers die in de standaardpaketten (cubase, protools, sonar, etc) niet fijn werken.
greetz
Origineel geplaatst door Sympho-Metal
http://www.jazzware.com/zope
moet je eens downloaden en proberen.
werkt (voor mij) geweldig.
Origineel geplaatst door Ramoonus
btw sonar kan ook midi strechen
Origineel geplaatst door EDP
in logic kan je met ctrl en dan mat je muis het blok dat je wil stretchen op de juiste lengte brengen. jammer genoeg werkt dat niet het zelfde met audio in logic zoals bijvoorbeeld in protools maar het beantwoord denk ik wel je vraag.
Origineel geplaatst door EDP
in logic kan je met ctrl en dan mat je muis het blok dat je wil stretchen op de juiste lengte brengen. jammer genoeg werkt dat niet het zelfde met audio in logic zoals bijvoorbeeld in protools maar het beantwoord denk ik wel je vraag.
tot mijn grote verbazing werkt het in fruity loops ook zo maar dan met shift ingedrukt houden als je het liggende pijltje ziet, ik had al met ctrl geprobeerd maar dat was het niet, loop net nog wat dingen te proberen en opeens doet ie het