Ik ben opzoek naar een warm klinkende reverb. zoiets als de op www.bluesynths.com beschreven dynacord, bbdreverb. welke merken, types en beetje prijsaanduiding.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
die staat hoog op m'n verlanglijstje...Origineel geplaatst door S.L.E.
Ik heb een VRS-23 en ik vind hem erg lekker klinken kan ook goed over zijn nek gaan!
Kan geen sampletje posten hij doet het niet en ik heb ff geen geld om hem te laten maken
Origineel geplaatst door THM
Ik Hoewel hij digitaal is (maar wel redelijk vintage; begin jaren '80 dacht ik) klinkt ie heel erg lekker en totaal niet "thin" of koud of wat dan ook.
Origineel geplaatst door ch9527
beetje prijsaanduiding.
Origineel geplaatst door THM
Ik zocht enkele maanden geleden ook een warme reverb en ben uiteindelijk bij een Roland SRV-330 terechtgekomen. Heb hem nu al uitgebreid kunnen testen en 'k ben er heel tevreden mee. Hoewel hij digitaal is (maar wel redelijk vintage; begin jaren '80 dacht ik) klinkt ie heel erg lekker en totaal niet "thin" of koud of wat dan ook. Goed voor om het even welke soort reverb, van hele subtiele tot hele zware, hele korte room reverbs tot hele lange hall reverbs (cathedral...). En een uitstekend gamma plate reverbs is ook inbegrepen. Op Ebay nog steeds vaak te vinden voor zo'n EUR 150-200 dacht ik. En ook niet te vergeten te melden: een degelijke preset storage ruimte. Heel handig om snel te switchen en je sound te vergelijken met verschillende reverbs toegevoegd.
Succes met je uiteindelijke keuze en in alle geval veel plezier !!
Origineel geplaatst door Randy
De Ensoniq DP/2 heeft ook een hele 'warme' galm. Erg subjectief natuurlijk.
Origineel geplaatst door Randy
De Ensoniq DP/2 heeft ook een hele 'warme' galm. Erg subjectief natuurlijk.
Idd de gewone "Big Cathedral" preset en de "Dark Cathedral" zitten ook bij mijn favoriete presets.Origineel geplaatst door Catalunya
Heb je gelijk 1 van de mooiste reverbs ooit gemaakt! Ben al jaren fan van het apparaat. Vind hem lekkerder dan Lexicon
Vooral de Dark Cathedral preset is mooi