Ik ben van plan dus om een synth te kopen (speel al jaar piano en aardig wat jaartjes keyboard ) Nu wil ik weten , welke wel goed is van deze drie : Korg KARMA / korg n264 / roland D-70
Nu denken jullie , amai daar zitten oude rakkers bij , maar ik heb dit vooral gedaan voor de prijs..Ik ben van plan om in een rock/punk/metal bandje te spelen..Welke van deze past er het beste bij?Kan deze niet echt gaan uitproberen omdat ik ze niet meer vind nieuw (hoe zou dat komen
) Ben van plan om wat leadjes , pads , en nog van dat lekkers... (KARMA heb ik ertussen gezet omdat ik graag meer info wilde hebben : lijkt me een vette synth maar heb niet veel van gehoord enzo..dus..Wat is het addertje onder het gras? )
Dank op voorhand ;-)
Nu denken jullie , amai daar zitten oude rakkers bij , maar ik heb dit vooral gedaan voor de prijs..Ik ben van plan om in een rock/punk/metal bandje te spelen..Welke van deze past er het beste bij?Kan deze niet echt gaan uitproberen omdat ik ze niet meer vind nieuw (hoe zou dat komen
) Ben van plan om wat leadjes , pads , en nog van dat lekkers... (KARMA heb ik ertussen gezet omdat ik graag meer info wilde hebben : lijkt me een vette synth maar heb niet veel van gehoord enzo..dus..Wat is het addertje onder het gras? )Dank op voorhand ;-)
Laatst gewijzigd:
) wat meer plastic. Van de echte fans mag je het niet zeggen, maar voor de gemiddelde gebruiker is het KARMA-systeem wat de synth zo speciaal maakt een uitegebreide arpeggiator. Ik heb er een tijdje een gehad, en dat systeem nooit gebruikt. Ik had hem meer als poor-mans Triton gekocht
Heb hem weggedaan omdat ik niet zo van het Korg geluid hou. Die andere Korg die je noemt ken ik dan ook niet.