Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vertel mij dan welke ! wel analoog en van deze tijd en die net zo vet als een Moog klinkt en geen spuuglelijke adromea .Origineel geplaatst door bambamstudio
toch kun je een vettere synth krijgen voor dat geld.....
Origineel geplaatst door dextah
Vertel mij dan welke ! wel analoog en van deze tijd en die net zo vet als een Moog klinkt en geen spuuglelijke adromea .
Waldorf Q+ is ook zeker niet verkeerd? Maar voor de echte mono-synth liefhebber is dit misschien een beetje appels en peren vergelijken.
Vertel mij dan welke ! wel analoog en van deze tijd en die net zo vet als een Moog klinkt en geen spuuglelijke adromea
Origineel geplaatst door dekzster
Weet iemand ook mp3'tjes met demo-sounds van die Omega-8...............

De Voyager is het waard. Ga eens na, in 1976 (ik heb de folder nog) kostte een minimoog bijna 6000 guldens. met inflatie meegerekend zou hij nu zeker 9000 guldens moeten kosten. Daarmee is de voyager zeker niet te duur als je zoet wat hij kan, hoe stabiel hij is, het lekker snel spelend keyboard enzovoort.
het is de koning onder de synths. Ena sl je problemen met het monofone spelen hebt, vraag ik me af of je je spel niet verdoezeld met de vele polyfone-noten. Monofone synth spelen is een techniek apart.
. Dus - ik speel er op, zorg dat mijn erfgenaam er goed mee omgaat en dan is hij over 60 jaar (misschien) binnen (ik denk dat ik dat niet meer zal kunnen controleren)

Origineel geplaatst door Pim
Wij, de markt, vragen naar vintage synthesizers. Puur vanwege het geluid en gebruikersgemak.
Ome Bob luistert naar ons en brengt de Voyager, een geëvolueerde Minimoog op de markt.
De Minimoog kostte in 1977 Fl. 7500,-- Moet je dat omrekenen naar Euro's in 2002 dan is dat door de inflatie véél meer dan de 4000 Euro die de Voyager kost.
We kunnen stellen dat echt goede muziekinstrumenten veel geld kosten. Vergelijk je de Voyager (midi, geheugens) met de Mini dan is 4000 Euro een koopje!
Check deze link dan kun je zien dat Moogmusic een ambachtelijk en klein bedrijfje is.
Origineel geplaatst door Mk II
Uit doorgaans zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat het volgende week zondag bij Music House in Utrecht MiniMoog Voyager dag is !!! Met maar liefst negen (9!) fonkelnieuwe Voyagers in de exclusieve Signature Edition uitvoering 'on display'. Unieke kans om zoveel moois te besnuffelen, bepotelen en beluisteren. En eenmalig want aan het eind vd middag worden ze vrijwel allemaal uitgeleverd aan de trotse nieuwe ouders (waaronder ondergetekende).
Als ik me niet vergis is er nog eentje beschikbaar voor de verkoop.... leuk kerstkadootje voor je verloofde!
![]()

zo te zien aan je gearlijstje lijk je wel een MH-werknemer

nee, natuurlijk niet, wie beweert dat dan? dat verhaal is al eeuwen geleden ontzenuwdEen memory moog zou ook een super mini zijn, maar dat is ie ook niet.