Synthforum Kalender 2003

Origineel geplaatst door DeLoN
misschien ook met nog wat leuke quotes uit t forum?:erm:

Het DSF-Spreukenkalender?? AHAHAHAHA

Hoe wordt bepaald welke foto's op de kalender komen? Stemming? Ik kan wel een digitale foto maken van m'n blauwe sh101.

Laat die foto's maar komen.. selecteren doen we achteraf wel. Op het moment heb ik er nog geen een!

Re: Muismatten..

Re: Muismatten..

Origineel geplaatst door CraZ
Veel werk is het nog steeds.. want de boel moet natuurlijk wel inelkaargezet worden in InDesign of Quark.. (vrijwilligers kunnen zich altijd even melden).

ik kan mijn schoonzus wel ff vragen, voor n goede fles whisky doet ze alles!

en nee.... geen vulgaire gedachten krijgen nou ;)

om ze te laten drukken moeten de plaatjes minimaal 300 dpi zijn...dat is de standaard (minimum) voor pre-press....

misschien een lekker dikke scheur kalender; met elke dag een verrassende spreuk van dit forum..geen idee hoe je zoiets drukt:[>

doet ie het of doet ie het niet?

doet ie het of doet ie het niet?

Gaan we dit nog doen? wordt dan wel kort dag denk ik.....

Misschien is het handiger om een A4 kalender te maken (12 maanden) dan, die je kan downloaden. Want binnen twee weken krijg je dat ding nooit af.

Maar het beste idee is natuurlijk lekker babes te gaan bodypainten als synthesizers.

Een minimoog op schaal 1:1 op de muur, tof hoor (als er deze er opkomt natuurlijk)

Tuurlijk komt die erop. Samen met de Juno106, TB-303 en de TR909. Dat zijn wel de meest bekende bakken ooit gemaakt.

Back