chilistein Junior member Lid sinds 1 januari 2005 Berichten 1.101 Locatie Katwijk 8 december 2006 #1 kijkt hier ! en hiero voor de youtube versie
S.L.E. verse amateur Lid sinds 10 Maart 2005 Berichten 609 Locatie Delft 8 december 2006 #2 al menig maal voorbij gekomen hier geloof ik! maar zeker geinig!
chilistein Junior member Lid sinds 1 januari 2005 Berichten 1.101 Locatie Katwijk 8 december 2006 #3 Origineel geplaatst door S.L.E. al menig maal voorbij gekomen hier geloof ik! maar zeker geinig! Zie meer... o dat wist ik niet ! ik was zelf in ieder geval erg verrast ! bizar dat je ook die golfvormen gewoon ziet, en als die pitch wordt opgedraaid dan zie je die golfvormen gewoon veranderen;
Origineel geplaatst door S.L.E. al menig maal voorbij gekomen hier geloof ik! maar zeker geinig! Zie meer... o dat wist ik niet ! ik was zelf in ieder geval erg verrast ! bizar dat je ook die golfvormen gewoon ziet, en als die pitch wordt opgedraaid dan zie je die golfvormen gewoon veranderen;
MokuM Jwz Lid sinds 28 mei 2005 Berichten 1.429 Locatie Zwaag 8 december 2006 #4 Zonder op de link te klikken gok ik op: Reactable en dat is idd heel vet hoe ze dat gedaan hebben....
Zonder op de link te klikken gok ik op: Reactable en dat is idd heel vet hoe ze dat gedaan hebben....
chilistein Junior member Lid sinds 1 januari 2005 Berichten 1.101 Locatie Katwijk 8 december 2006 #5 jeezzzzzz denk ik dat er een nieuwe kernfusie/antibroeikas/wereldvrede synth is uitgevonden ben dan blijkt het enorm oud nieuws te zijn; nou gooi er maar op;
jeezzzzzz denk ik dat er een nieuwe kernfusie/antibroeikas/wereldvrede synth is uitgevonden ben dan blijkt het enorm oud nieuws te zijn; nou gooi er maar op;