MysticEarth
freak??
Een poosje terug heb ik hier ook al gevraagd wat het beste was om mee te beginnen (qua synths dan), en heb zelf wat geprobeerd in de winkels en geluisterd en specs. bekeken, etc.
en kwam toen op de Triton LE uit.
Maar nu heb ik net het nieuwe nummer van Interface gelezen, dus ook de test met de xk-6 van Emu.
Ook heb ik al verschillende demo's gehoord en het lijkt mij een mooie synth om mee te beginnen (op de behuizing van de synth na dan
). Alleen is het probleem nu, wat is het verstandigst om te doen??
1. Triton Le kopen (1495 euro) en daarna doorsparen voor va's, soundmodules, etc.
2. Xk-6 kopen (779 euro) en hou ik dus ong 700 euro over, daar kan ik dan 2e hands va's (zoals an1x, juno106, etc.) van kopen. Zodat ik dan een 'workstation' heb met goeie klank, filters en arpeggio's, en toch ook kan beginnen met mijn eigen geluiden te programmeren..
3. nog iets anders...
Wat lijkt jullie het verstandigst? Wat zouden jullie doen? Want ik weet het nu ff niet meer namelijk....
en kwam toen op de Triton LE uit.
Maar nu heb ik net het nieuwe nummer van Interface gelezen, dus ook de test met de xk-6 van Emu.
Ook heb ik al verschillende demo's gehoord en het lijkt mij een mooie synth om mee te beginnen (op de behuizing van de synth na dan
). Alleen is het probleem nu, wat is het verstandigst om te doen??1. Triton Le kopen (1495 euro) en daarna doorsparen voor va's, soundmodules, etc.
2. Xk-6 kopen (779 euro) en hou ik dus ong 700 euro over, daar kan ik dan 2e hands va's (zoals an1x, juno106, etc.) van kopen. Zodat ik dan een 'workstation' heb met goeie klank, filters en arpeggio's, en toch ook kan beginnen met mijn eigen geluiden te programmeren..
3. nog iets anders...
Wat lijkt jullie het verstandigst? Wat zouden jullie doen? Want ik weet het nu ff niet meer namelijk....
)