Funky trackje

ah! Dat klinkt lekker orgineel! Klinkt goed en de sounds en bas zijn goed gedaan. Ik denk alleen dat je de bassdrum wat moet aanpassen, hij lijkt een beetje voorop te lopen! Dus misschien een beetje shiften naar achteren?

TOP!

Arf

Nog iemand die nu even tijd/zin heeft om mij feedback te geven....ik wil deze track namelijk echt helemaal uitgaan werken.....ik zal die tip van arvey vanavond is gaan proberen. Ik denk dat ik een andere bassdrum ga kiezen omdat deze niet helemaal strak klinkt.......maar nog meer tips ....iemand ?

Hee C,
Hoewel ik je al commentaar heb gegeven... hier nog even kort:
Heel lekker vind ik het klinken, je weet het is niet helemaal mijn muziek, maar die trommels zijn echt ERRUG lekker, ook het leadje vind ik zeker strak! alleen dat laatste geluidje wat er bij komt is niet mijn ding.
Verder vind ik het gewoon echt goed... kan niet anders zeggen. Afgelopen zaterdag in de Heineken music hall werd dit soort muziek in de chill out (=grace theater) gedraait. Dit had daar makkelijk bij gekunt...
Sukses

nauw als je em een beetje aanpast past ie zo in de commerciele dance charts. Moet er nog wel effe een stemmetje bij verzinnen die af en toe wat stoms roept. :)

Ik vindt de overgangen tussen het lead geluid en bas samen en alleen basgeluid af en toe niet helemaal kloppen.Net op het verkeerde moment of te direct.

Verder mag er nog wel wat meer afwisseling komen na een paar minuten. Bijv even een ander lead geluid.

Die space geluidjes die vanaf 3.00 ofziets verschijnen vindt ik niet zo goed klinken.

Origineel geplaatst door sander
nauw als je em een beetje aanpast past ie zo in de commerciele dance charts. Moet er nog wel effe een stemmetje bij verzinnen die af en toe wat stoms roept. :)

Ik vindt de overgangen tussen het lead geluid en bas samen en alleen basgeluid af en toe niet helemaal kloppen.Net op het verkeerde moment of te direct.

Verder mag er nog wel wat meer afwisseling komen na een paar minuten. Bijv even een ander lead geluid.

Die space geluidjes die vanaf 3.00 ofziets verschijnen vindt ik niet zo goed klinken.

Thnx voor je comments Sander, ik had alleen niet echt de intentie om het als een commercieel nummer te ontwikkelen, ik was wat aan het klooien, en toen dacht ik .....het moet funky zijn....maar idd die space geluiden aan het einde kunnen idd beter wat anders zijn.....thnx voor de tip.

De zangeres laten we maar achterwege...hehehehe

Origineel geplaatst door bounce
misschien een brute breakbeat er overheen a-la-plump dj's
gaat het misschien nog rocken

Ik zal ook een breakbeat versie maken....of als je je geroepen voelt kan ik je de main samples mailen en dan kun je em rmx'en..hehehehehe

Back