Boemtsjak
tsjinge tsjinge boemtsjak
Hallo allemaal,
Ik ben Martijn en ik ben ooit begonnen met spelen op een elektronisch orgel, maar na het horen van de geluiden en mogelijkheden van synthesizers en drumcomputers in het begin van de jaren '90, ben ik daar op over gestapt (iemand die een orgel wil kopen?
Als ik tegenwoordig niet synths of andere zaken aan het repareren ben, dan maak ik met mijn setupje club-, trance-, hardtrance- of techno- georiënteerde nummers.
Mijn setupje bestaat uit de volgende apparatuur:
Synths:
- Roland Juno-106
- Roland Jupiter-6
- Roland CMU-810
- Korg Mono/Poly
- VEB Automatisierungsanlagen Cottbus Tiracon 6V
Drums:
- Roland TR-909
- Pearl Syncussion SY-1
Rest:
- Spirit Folio Si mengpaneel
- Boss SE-50 effectprocessor
- Boss SE-70 effectprocessor
- Behringer Composer compressor/limiter
- Kawai MAV-8 MIDI patchbay
- Doe-het-zelf MIDI naar CV converter
- Atari Mega STE met Cubase voor sequencing
- PC P-200MMX voor harddisk recording
Ja, ik heb inderdaad geen sampler (ik had ooit een Roland S-330) en die mis ik eigenlijk wel. Dus hoop ik binnenkort m'n setupje te verrijken met waarschijnlijk een Emu ESI-zoveel, vooral vanwege de filters
Ik ben Martijn en ik ben ooit begonnen met spelen op een elektronisch orgel, maar na het horen van de geluiden en mogelijkheden van synthesizers en drumcomputers in het begin van de jaren '90, ben ik daar op over gestapt (iemand die een orgel wil kopen?

Als ik tegenwoordig niet synths of andere zaken aan het repareren ben, dan maak ik met mijn setupje club-, trance-, hardtrance- of techno- georiënteerde nummers.
Mijn setupje bestaat uit de volgende apparatuur:
Synths:
- Roland Juno-106
- Roland Jupiter-6
- Roland CMU-810
- Korg Mono/Poly
- VEB Automatisierungsanlagen Cottbus Tiracon 6V
Drums:
- Roland TR-909
- Pearl Syncussion SY-1
Rest:
- Spirit Folio Si mengpaneel
- Boss SE-50 effectprocessor
- Boss SE-70 effectprocessor
- Behringer Composer compressor/limiter
- Kawai MAV-8 MIDI patchbay
- Doe-het-zelf MIDI naar CV converter
- Atari Mega STE met Cubase voor sequencing
- PC P-200MMX voor harddisk recording
Ja, ik heb inderdaad geen sampler (ik had ooit een Roland S-330) en die mis ik eigenlijk wel. Dus hoop ik binnenkort m'n setupje te verrijken met waarschijnlijk een Emu ESI-zoveel, vooral vanwege de filters

>