Weinig reacties op tracks !!

Waarom alles in hokjes stoppen, meestal weet ik bij mijn tracks niet eens een hokje bij te passen. Ik geef toe ik ben meestal ook ongeduldig op reactie, want ik ben nu eenmaal nieuwsgierig wat anderen ervan vinden, het boeit mij niet of de track kan worden uitgegeven ja of nee. De tracks die men post komen puur uit jezelf. Ik vindt ook dat het best wel meevalt dat er grotendeels commercieel gerichte tracks hier worden gepost een enkele hier en daar. Dat je geen tijd hebt om een track helemaal grondig uit te pluizen kan ik wel begrijpen, het zijn er ook een beetje veel af en toe... Maar het hoeft niet altijd helemaal grondig te gebeuren vindt ik. Maar ff luisteren moet toch kunnen lijkt me..
tot zover wat ik heb te zeggen.. Ik ga weer verder met mijn volgende track.. 8)

hehe greetz..

ik vind eigenlijk dat er VEEL te weinig tracks worden geplaatst in de tracks thread... er mogen veel meer komen die ik wil beluisteren!

het valt me toch op dat bepaalde tracks bijna genegeerd worden, terwijl anderen overmatige aandacht krijgen. en zeker niet dat de ene beter is dan de andere !... dit vnd ik geen goede ontwikkeling.

beter of slechter...tja...da's toch subjectief ofniet? over de ene track is meer te zeggen dan de andere, en in mijn geval spreekt het merendeel van de geposte tracks me gewoon niet aan omdat ik niet zo van trance, hardhouse en loop-techo houd.......verder reageer ik ook niet echt op geposte tracks van mensen die ik nog nooit eerder op het forum heb zien posten....daar heb ik minder "band" mee zeg maar ;) uitzondering daargelaten natuurlijk

Olaf

je hoort t jongens :D

allemaal soulvolle deep house gaan maken, dan gaat olaf mol die allemaal reviewen :D

of vette electro natuurlijk ;)

yep, tis wel zo dat sommigen aan de lopende band tracks posten en geen moeite whatsoever doen om ook nog es andere mensen te gaan recenseren. mooi nie!

Ik denk dat het voor de meeste mensen idd toch een kwestie is van stijl en smaak. Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van dance/trance/hardhouse etc (vooral niet van progressieve soorten), dus daar zal ik niet zo snel naar luisteren. Ik heb ook niet zo'n heel erg grote kijk op die stijlen, dus dan wordt het vanzelf wat lastiger, tenzij ik ook echt al m'n muzikale kennis er op los ga laten, maar dat kost gewoon veel tijd....

Back