Mono synt contest

Suggestie: Een EP van monosynth tracks?
Voorbeeld:

Tracks selecteren.
De tracks masteren. (eventueel)
converteren naar 192 of 224 Kbps MP3 (CD kwal.)
Op site plaatsen:

Cdmnosynth01 Synthforum Artists -- Monosynth compilation 1 -
(All formats 192 Kbps MP3)

1) ... ..
2) ... ...
3) ... ...
4) ... ...
.......
22) Artwork CD Front, Back, inlet.

Gratis voor iedereen te downloaden. Artwork zelf printen, branden en klaar.

Als er geen animo voor is, dan houdt het op. Ik geloof dat er niemand is die alles nog heeft.

Dit is wat ik heb kunnen retrieven. Ik mis nog hazeshit.mp3 en een nr. van EDP. En een paar andere links zijn niet meer available. Van enkele weet ik niet zeker of ze in deze thread gemaakt zijn.

Attachments

• tracks1.jpg
    tracks1.jpg
    20 KB · Bekeken: 97
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Als er geen animo voor is, dan houdt het op. Ik geloof dat er niemand is die alles nog heeft.

Dit is wat ik heb kunnen retrieven. Ik mis nog hazeshit.mp3 en een nr. van EDP. En een paar andere links zijn niet meer available. Van enkele weet ik niet zeker of ze in deze thread gemaakt zijn.

ik zal de mijne ff op zoeken en dan op mijn ftp zetten met een linkje hier

wat dachten jullie van een monowave contest?
gewoon met 1 geluidje in wav formaat aan de slag gaan.
en als we nu eens allemaal met hetzelfde geluidje aan
de slag gingen dan zou het nog interessanter en leuker
zijn denk ik......ofniet? of hebben we al zoiets gehad?

greets isnieZot

nee bestond nog niet dacht ik... opzich een erg grappig idee wel... :)

zo heeft Jeroen Tel (C64 compo) dit al eens gedaan in zijn nummer 'Strangehold' waarbij maar 1 sinus is gebruikt...
http://www.xs4all.nl/~mon/download.htm --> nummer 10 in de lijst van "Wave" (JT dus)

Iznie, mischien moet je maar ff een nieuwe thread aanmaken dan...!? :D

Laatst gewijzigd:
Mono synth contest

Mono synth contest

Ik ga binnenkort een track opnemen met de Korg EA1. Alleen moet ik dan wel een midiklaviertje aankoppelen om een beetje goed te kunnen spelen.

Mag ik er ook een maken met mijn a-station? (niet monofoon maar wel monotibraal)

Origineel geplaatst door Blinx
Mag ik er ook een maken met mijn a-station? (niet monofoon maar wel monotibraal)

dacht dat alleen monofoon mocht....

Mono synt contest

Ik ga binnenkort - tussen de opnamens van de nieuwe van Mindsearch's Revenge - een track opnemen gemaakt met alleen maar de Korg MS10. Ben bezig om interessante geluiden te vinden en sequencer-achtige geluiden via de patchkabeling.

Phochos:D

jammer dat bijna alle geposte traks niet meer online staan (afgezien die van 6 dan)
maar wat wil je ook na meer dan een jaar... mischien loik zijn om ze allemaal bij elkaar te uppen naar een plek mits men ze nog ergens heeft rondslingeren...

@Nate: had jij ze niet bijna allemaal eens gelooid...?

Back