Mono synt contest

MS10 probeersel

MS10 probeersel

Ouwe thread, maar toch... dit weekend wat zitten kloten met m'n MS10. Nog lang niet af maar de inspiratie was op. Alle geluiden zijn uiteraard afkomstig uit de MS10, en live ingespeeld. Nou ja... met enig knip-en-plakwerk dus...

www.home.zonnet.nl/triphonius.z/allesMS10.mp3

Laatst gewijzigd:
Re: MS10 probeersel

Re: MS10 probeersel

Origineel geplaatst door Triphonius Z
Ouwe thread, maar toch... dit weekend wat zitten kloten met m'n MS10. Nog lang niet af maar de inspiratie was op. Alle geluiden zijn uiteraard afkomstig uit de MS10, en live ingespeeld. Nou ja... met enig knip-en-plakwerk dus...

www.home.zonnet.nl/triphonius.z/allesMS10.mp3

loik probeersel! Niet echt strak ;), maar dat doet er ook niet echt toe. Overigens had ik alleen links geluid (een soort van mono dus :D)

ps ook nog eens welkom hierzo. (er is een nieuwe leden sectie op het forum, waar je gebruik van zou kunnen maken - gratis tip van H6 :) )

Casio VL1

Casio VL1

Ik zal binnenkort eens wat plaatsen wat ik met alleen maar een Casio VL1 heb gemaakt, want dat is tenslotte ook een micro-synthesizer.:D

Phochos:halleluja

Ik heb 1 spoor met een vaste detune van 'n kwint ofzo, en 1 spoor waarbij ik 'm realtime heb gedetuned. Daarmee kwam ie precies op de grote terts uit op 't laatst. :D
Relaxed dat je 'm tof vindt! :okdan:

Ik zal binnenkort een track maken met mijn Alesis Airsynth, is tenslotte ook een monosynth. Moet alleen even goed oefenen op een melodielijn omdat je dit met de hand moet bespelen.

Phochos:D

P.S. De Casio VL1 track gaat niet door omdat de Casio ook doorverkocht is!!!!!!!!!!!!!:D

Ik zal binnenkort zowel een Casio VL1 track alswel een Yamaha CS01 track afleveren voor deze thread.:dj: :D

Nummer Tone Bank

Nummer Tone Bank

Ik heb een nieuw nummer gemaakt met mijn pas aangeschafte Casio SA1 Tone Bank (duophone normaal, maar heb hier alleen maar monofone tonen gebruikt). Het nummer heet Tone Bank.

Phochos

sorry Phochos, maar ik vind de track niet zo goed. klinkt me iets te simpel. misschien gewoon niet mijn ding, kan ook

Frer!k,

Geeft niet, ieder zijn smaak.

Phochos:D

Back