Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door 6 trak
4 oscen is nix mis mee in het kader van de thread alleen mag je ze niet polyphone usen toch?

Origineel geplaatst door reddread
c itaat van Phochos: Ik maak komende week een monotrack opgenomen met de Casio SA1, de Casio VL1 en de Hfg BJ76. Titel wordt Trintasy (Tri=drie).
Ik maak komende week een monotrack opgenomen met de Casio SA1, de Casio VL1 en de Hfg BJ76. Titel wordt Trintasy (Tri=drie).
Volgens mij mag je maar 1 synth gebruiken in deze contest of ben ik nou confuus
:confused:
dread
nogmaals:Origineel geplaatst door phochos
Maar, reddread, deze drie apparaten zijn allemaal monofoon, dus dan maakt het toch niet uit of ik er eentje of drie gebruik. Of is dit wel een probleem?????????????????
Phochos:confused: :confused: :confused:
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Is er belangstelling voor een 'Synthforum Monosynth CD'. De inzenders hebben het, m.i., volledig verdiend.
Wat nodig is, is
1.. een leeg doosje. zogenaamde 'jewel-case'
2.. een goede kwaliteit cd-r
1.. een CD hoes ontwerp. in rgb kleur.
2.. een CD achterkant ontwerp. zwart-wit?
3.. de CD master in wav formaat..
5.. een envelop om op te sturen.
Dit kan zeer voordelig gemaakt worden. Prijs bepalen en aanbieden.
Ik kan me niet voorstellen dat er niemand is die voor bijv. 6 euro een schitterende creatieve Monosynth CD wil hebben.
En, zeer belangrijk, het heeft geen haast, en het hoeft niet perfect te zijn...
in afwachting, uw
m.m. , aka 'Naton Rozenburg.' [/B]
Origineel geplaatst door reddread
Ik heb toch nog een vraag ondanks de duidelijke uitleg van sixtrak . (wil het gewoon zeker weten ) Mag je wel samples uit je synth halen, deze verder niet bewerken en hier bijvoorbeeld in acid een nummer van brouwen of moet je track voor track met de hand inspelen
dread
Origineel geplaatst door sander
Nope!. Geluiden omste buurt inspelen. Wel mag je als je bijv een basslijntje hebt ingespeeld, deze op de pc 20 keer achterelkaar zetten.
Effecten mag je ook niet gebuiken. Ja misschien een ietsje pietsje reverb, maar liever niks aangezien we het pure geluid willen horen.
Origineel geplaatst door n0_key
Wat een geouwehoer... Maak gewoon met 1 monofone synth muziek en kijk verder maar hoe je het doet... Of je nu je sampler gebruikt om een zelfgemaakte drumkit te verzamelen, of dat je het handmatig inspeelt of gewoon Cubase gebruikt, het doet er toch helemaal niet toe... Ga het gewoon lekker doen, het is niet alsof het een wedstrijd is, het is gewoon een verzameling leuke tracks met een gemeenschappelijk uitgangspunt...
Mooi Draadje mannen!