Naton.Rozenburg
Ouwe rot
waar blijven die inzendingen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Even een vraagje tussendoor. Kan iemand die dit spel kent mij even doorgeven wat de eigenlijke snelheid (bpm) is? Ik ben ook nog op zoek naar het echte nummer hiervan, dus iemand een C64 die dat voor me kan opnemen?![]()

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
En weer allemaal lekkere tracks erbij. Wat je met weinig middelen toch kan doen.
STicKX, je maakt dan maar weer overduidelijk dat ik een eikel ben geweest m'n mpc te verkopen. Voor een beetje recht toe recht aan sequence werk is die Triton echt kont. Zal m'n Cubase weer moeten opstarten...

kool!Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Klote eigenlijk, m'n kick is verdwenen hoor ik nu. Komt vast door de lage opnamekwaliteit. Geen soundcheck meer gedaan, maar dit klinkt wel erg bagger zo![]()

) en daarna heb ik gewoon op Export geklikt. Dan kies je de 8kbit, 11kHz en mono en maakt Cubase er een mp3'tje van. Dacht zal wel klinken... het klinkt niet!!! 

Origineel geplaatst door lo-fi
He he, eindelijk...
Deze twee tracks had ik vorige week al gemaakt, maar ik was er nog niet aan toe gekomen om ze te uploaden. De tracks zijn het resultaat van 'n avondje pielen met de SPECTRAL AUDIO NEPTUNE. En mijn trouwe S5000 natuurlijk. Alle drums zijn gesampled, soms genormalised, maar ze klinken dus precies zo als ze uit de Neptune komen. Geen ADSRS of whatever van de sampler gebrukt. Alle overige geluiden zijn gewoon in midi ingespeeld en vervolgens als audiospoor opgenomen. Ik heb een miniscuul beetje delay gebruikt maar volgens mij hoor je dat niet eens.
Wel een grappige manier van werken. Je ramt iets in, en zodra je met het volgende geluidje begint, kun je de vorige niet meer veranderen. Dan ben je snel klaar. Misschien dat ik een van die tracks later nog 'n keer ga uitwerken tot iets echts.
Oh ja ze staan dus hier:
neptune1.mp3
neptune2.mp3
Ik heb al gemerkt dat er op computerboxjes niet zoveel van overblijft maar goed.