Mono synt contest

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
...'sneak preview'... ...nog in PRIMITIEVE staat... ...vergt nog veel werk...

...wat weer een heerlijk ingetogen sfeertje voor alleen al een preview! :okdan:
ik ben zeer benieuwd hoe het gaat klinken als je dit 'PRIMITIEVE' idee verder uitwerkt...! 8)

Ja, verdorie, hij blokt hem omdat hij groter is dan 1 mb??? Was dat altijd al zo, want ik heb er nooit iets van gemerkt. Even kijken of ik hem kleiner kan maken dan.

Duurt nog even Naton... Ik heb wel webruimte van Lycos gehad, maar weet niet precies hoe het werkt. Moet dat vanavond eerst even in de lucht krijgen. Dan komt de link naar de track. Ga m'n stinkende best ervoor doen :D

In elk geval, hier is een link naar een ~Sneak Preview~ van m'n Monosynth stuk III,
called: "ONE PLAYER ONLY'

48 KHz, 160 Kbps, approx. 2 Mb. Gemaakt in Reaktor met de SH 101, gemixt in Cubase.

<< CLICK ME>>

Bedankt, helemaal top! :D

Kan nu al directories aanmaken etc. heheh... Binnenkort kijken of het lukt om een kleine homepage online te zetten. Alles stapje voor stapje.

Hier is iig m'n trackie: KLkkerdeklik

:D Zeer gevleid uiteraard :D

Maar eh, wat is er toch met jouw link.. Krijg de hele dag al errors. Gaat gewoon niet open je mp3tje :erm:

Misschien zijn wij wel de enige drie die deze thread lezen 8o)

Tis gelukt Naton...

Coole track!! Alsof ik met een half kapotte C64 speel haha,

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Misschien zijn wij wel de enige drie die deze thread lezen 8o)

Nee hoor ik lees hem ook nog!!
probeer ook wel de trax te downloaden maar tja kheb isdn en dat gaat niet zo snel.....

idd, ZEER weinig reakties/inzendingen/e.d.

heb het id dat velen het een inferiuere sport vinden, maar uit ervaring weet ik nu dat een goed Monosynth contest trackie de grootste uitdaging is en NIETS verhult!:)

en, nog zeer bedankt, Sander, voor het starten van deze topic, want het heeft me veel geleerd over mixen, geluids kwaliteit, opbouw, gebruik van vintage synthesizers, etc.

intussen ga ik vrolijk door.

Hé, koude treks hoor :halleluja

Als ik eerlijk mag zijn vind ik de stemmen in het tweede trackie onwijs gaaf maar kwa klank ben ik voorstander van de "ongemasterde" versie. Die klinkt warmer.

Lijkt me leuk om ook iets te doen. Heb alleen geen "echte" mono synth kan er wel een maken met m'n clavia modular, ook naar aanleiding van een aantal vooraf opgelegde modules in een standaard patch. Mag da ook?

Die trak van de arp axxe klinkt echt lekker, ik vind alleen dat Nintendo achtige geluidje niet zo passen.

Back