Mono synt contest

Origineel geplaatst door reddread
Trak gemaakt met een yamaha cs01 babysynth:luv: (met filtermod)

excuses voor de wat magere geluidskwaliteit

grtz

dread

http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=418071&T=528

Kan je een link plaatsen (bijv op lycos ) met bijv 224 of 192 kps- ik moest registreren en dat doe ik niet. Een andere track is weg, zonde, zo komt ie niet op de CD.

EDIT: ----- 'Korg-O-Rama' ---- toegevoegd aan de 'Monosynth' Compact Disc (tm) Track listing.

EDIT2: ----- 'allesMS10' ----van 'triphonius z' - toegevoegd aan de 'Monosynth' Compact Disc (tm) Track listing.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik mis nog de track van Meizo - en een track van Pochos .
Andere links zijn helaas al lang dood. En vele nieuwe komen er niet echt bij
BANG- duizenden Synthforum leden ???????

Laatst gewijzigd:
Hierbij een aantal tracks voor de monosynth contest:

Tweede track:

Origineel geplaatst door phochos
Hierbij een aantal tracks voor de monosynth contest:

deze is stoer! (veel beter dan je tonebank track IMHO)

Ik heb de Yamaha Cs01 synthesizer binnen, overgenomen van smackos!!

Ik zal binnenkort hiermee wat langere tracks maken ipv de tracks als tonebank en monotonal, die maar 1 minuut duren.

Phochos:D

P.S. Monotonal is gemaakt met een Roland SH101 synthesizer (met de lekkere sequencer erin). Tone Bank is gemaakt met een Casio SA1 Tone Bank, die overigens ook gewoon in de WAH studio wordt gebruikt.

Origineel geplaatst door C738
deze thread is echt niet uit te roeien :D
Keep it up :okdan:

-C-

Ik vind wel een aantal inzendingen erg kort.. de tracks zouden wel minstens 2-3 minuten moeten duren imo. Maar goed.

k vind ook dar er nog veel meer bij moeten komen. Men durft gewoon niet is mijn conclusie.

Zoveel leden, die moeten dit toch lezen... en zich geroepen voelen.
JA OOK JIJ DIE DIT LEEST- het gaat om expressie en niet om mastering superioriteit- iedereen is welkom om te schitteren op deze gave CD ,

Onthoud: de meester toont zich in de eenvoud.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Onthoud: de meester toont zich in de eenvoud.

Dat heb ik dan ook gedaan en wel in 2.22min 8o) :D

Perfect. De CD neemt steeds meer vorm aan, dank zijn de zweet en tranen van de DIE- HARDS.

Op een of andere manier lezen vele leden deze draad niet- maar toch, wie zich geroepen voelt kan een mooie kaft ontwerpen (de specificaties heb ik in PDF format). Niet nadenken, gewoon doen.

khad ff nix te doen op me werk. nou ja ik had wel wat te doen, maar daar had ik geen zin in, :D

Attachments

• monoism.jpg
    monoism.jpg
    61,7 KB · Bekeken: 113
De track Monophasy part 1 is bijna klaar, ik hoop hem vanavond aan te kunnen bieden.

Phochos:D

Mijn bijdrage voor de cd:

Dit is de track "Monophasy Part One" een kosmisch stuk muziek met een sequence door de muziek heen en verschillende geluidseffecten. Dit alles is gemaakt op een Yamaha CS01 Synthesizer.

www.phochos.org/muziek/Monophasy.mp3

Veel luisterplezier:D

Phochos:dj:

Back