flightcase/handbag yamaha rs7000

Status
Please reply by conversation.

rickrock

Leergierig lid
Ik heb gezocht maar kan in nederland weinig vinden que flightcases/handbags voor de rs7000.

Heb wel wat sites gevonden waar ze ook meer onderdelen voor de rs7000 verkopen, maar heb geen zin om 6 weken op een pakketje te wachten.

Heeft er iemand een nl-site waar je terecht kan voor deze dingen???

of een 2ehands flightcase voor mijn rs7000.

Bijvoorbaatdank

Greetz
R.I.K.

Die tassen worden niet meer gemaakt en zijn overal waar ik zocht uitverkocht. Ik kocht de mijne uiteindelijk op Marktplaats: een jongen verkocht z'n RS7000 inclusief tas en na een mailtje met een mooi bod was hij bereid om de tas los van z'n RS7000 aan me te verkopen.

Hardcases zijn er zover ik weet niet, althans niet standaard. Tijdens mijn zoektocht kwam ik erachter dat de Ymaha 01x mixer bijna dezelfde maten heeft als de RS7000 (de rs is alleen iets hoger)Ik zocht persé een softcase en kon ook van de 01x niks vinden, maar als je een hardcase zoekt is het misschien een extra zoekoptie.

thanks for the info, wil m zeker over een tijdje mee t vliegtuig in nemen en dan niet in een lullig tasie...

Ik heb gehoord dat een technics-sl1200 flightcase ook dezelfde maten heeft.
kan iemand dat verifieren?

Cases zijn okay als je ze ook in inchecked, zodra je de RS als handbagage mee wil nemen ben je beter af met een softcase: de roepen minder vragen op :) En softbags zijn beduidend comfortabeler te sjouwen tijdens je ritjes van- en naar het vliegveld.

Wat betreft technics cases: gewoon de maten van een sl1200 opzoeken en je weet of je RS in zo'n case past.

Status
Please reply by conversation.
Back