Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
beniewud of deze mer steps in aanslaggevoeligheid heeft (ik ontdekte er gister trouwens meer dan 2 op mn spds)alleen midicontrollerOrigineel geplaatst door MusiQmaN
wel de helft goedkoper dan een spdsbeniewud of deze mer steps in aanslaggevoeligheid heeft (ik ontdekte er gister trouwens meer dan 2 op mn spds)
weet iemand ook, ofdat deze pad interne sounds heeft of dat dit echt alleen midicontroller is?

je moet wel een eSub hebben of de papierversie kopen in de winkelOrigineel geplaatst door MusiQmaN
ook lekker.. je kan maar een klein stukej lezen. zelfs las je lid bent.. anders dokken.. wat een afzetting zeg

Origineel geplaatst door Ramoonus
je moet wel een eSub hebben of de papierversie kopen in de winkel![]()
nee daarvoor moet je eerst betalenOrigineel geplaatst door MusiQmaN
esub is de online registratie toch? dat heb ik wel.. ja ik dacht al dat ik eht logo ergens van kende, heb een paar magazines thuis liggen.
Origineel geplaatst door MusiQmaN
weet iemand ook, ofdat deze pad interne sounds heeft of dat dit echt alleen midicontroller is?
Origineel geplaatst door Maks
hier de 'echte' spd tegenhanger, mƩt sounds.... performance pad
http://www.alesis.com/product.php?id=115
Origineel geplaatst door MusiQmaN
het lastigve voor mij zit m nu in t feit dat asl ik op de pads sla, het in ableton lang duurt voordat de sample word afgespeeld of gestopt word. Ook meerde samples afspelen tegelijk werkt nog niet. En als de ene sample in een clip word afgesepeeld snijd hij deze af. iemand tips?
Origineel geplaatst door dunic
Naast je stop, start en rec knop, check of daar niet 1 BAR staat. Ik zou dat op none zetten als je samples triggert uit clip view. En clips in 1 kanaal (verticaal) triggeren kaptie volgens mij automatisch af, zet ze dan op een horizontaal rijtje, of maak een simpler aan op een midi kanaal, daar kan je 8 samples in gooien.
loops en samples kunnen afspelen dmv een triggerpad(s) maar dit wel op 1 scherm voor de hele setlist en zoals gezegd onder elkaar per track (die gaan wel horizontaal, zodat je een setlistje krijgt)