Andere hobbies dan synths

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
Tja, zijn er nog freaks hier die ook een andere hobbie hebben als synths???

Bij mij klooien in Visual Studio en Astronomie. Discovery kijken is trouwens ook heel leuk En natuurlijk CSI en Boston Public !

Ik rijd motor. Weer of geen weer.
Ik heb een Triumph Legend TT, een Engelse, ijzeren fiets. Foto is genomen bij Caddy's Diner - Purmerend .

Attachments

• caddys-achter-bw.jpg
    caddys-achter-bw.jpg
    25,1 KB · Bekeken: 93
Laatst gewijzigd:
Nope, geen ander hobby's.
En ben d'r dik tevreden mee. :)

Fotografie, kat bezighouden, vrijwilliger cultureel jongerencentrum de azijnfabriek in Roermond (bar, bandjes regelen en af en toe draaien).

ja, dat ligt er net aan hoe het humeur van de kat is, als ik net lekker knopjes aan 't tweaken ben komt ie meestal doodleuk over m'n synth heengewandeld zo al m'n instellingen ver@#$%kend, dan houd ie mij dus bezig.... :duivels:

Hehe. Bij mij komen ze niet op m'n synth lopen. Wel over m'n hoofd als ik op bed lig. Is iets minder. die zwarte die slaat mij altijd op m'n schouder omdat ie ondere de deken wil. Leuk hoor. 2 beestjes.

Owja. die andere bezet iedere keer m'n bed en als ik er wat van zeg dan kijkt ie naar me van rot toch op. Laat me nou eens lekker pitten.

Ik heb er momenteel maar eentje, maar ik overweeg er nog een bij te nemen, kunnen ze elkaar bezighouden en mij fijn muziek laten maken.

Maar om ff ontopic te blijven...
Houden jullie nog wel tijd over voor andere hobbies? Mijn fototoestellen zijn al een tijdje werkeloos sinds ik met synths in de weer ben. Maar mischien zou ik me eens moeten uitleven en mooie foto's van m'n apparatuur maken... :L

Naast muziek/synths, doe ik veel met computers (programmeren, webdesign netwerkjes etc). Ben ook bezig met een opleiding hogere informatica.

Deze twee hobbys en school en werk nemen wel Heel veel tijd in beslag waardoor sommige dingen vaak blijven liggen (zoals huiswerk en euuh andere dingen voor school)..

Naast muziek ben ik graag bezig om af en toe eens een websiteje in elkaar te knutselen en verder grafische zaken maken. In elk geval speelt creativiteit een grote rol dus.

Eric

DJ-en, School (alhoewel, hobby?) HBO Communication & Multimedia Design, Gamen (xbox, pc), Stappen.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back