Andere hobbies dan synths

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
tuinkabouters sparen :D

Oke,...... kung fu, films kijken, muziek luisteren, vinyl sparen(vooral soundtracks

muziek luisteren
verder vind ik bijna alles wel interessant, als ik er maar niet teveel voor hoef te lezen :)

Origineel geplaatst door Bahamut
muziek luisteren
verder vind ik bijna alles wel interessant, als ik er maar niet teveel voor hoef te lezen :)

hehehe. Jij leest zeker ook nooit handleidingen van je synths??? ;)
Geeft niet. Doe ik ook niet. Pas als ik er echt niet uitkom en dat ding helemaal heb vervloekt.

Origineel geplaatst door Slipperman

Interresant. Lijkt me ook wel leuk.

Is het ook. Tis een nieuwe opleiding in Breda, dit is het eerste jaar. Het is niet alleen een webdesign opleiding. we krijgen projectmatig les en alles wat erbij komt kijken krijgen we in colleges en opdrachten.

:)

http://cmd.hsbrabant.nl

//Paul

ik studeer elektrotechniek (alsmede HBO), hopend dat dat ooit een hobby wordt... verder pruts ik wat aan mn website... en ik luister veel muziek... tsja... wat doe ik eigenlijk weinig zeg... :P

slapen:z, gamen (gamecube), Star Trek, broodjes kebab bestellen en die opeten met een :biertje: erbij, James Bond, Buffy the vampire slayer en the X-files.

Helaas te weinig tijd in een dag om naast een meer dan full time baan en muziek nog serieus wat aan deze "overige" hobbies te kunnen doen.

Ik kijk elke dag, standaard om 6 uur 's morgens,: 'Honey, I shrunk the Kids'. Dan ga ik ontbijten.

Dan kijk ik de 33 Star Wars films, en dan, als klap op de vuurpijl, speel ik 'Crystal Castles', op mijn MAME emulator!

=) =) =)

- drummen
- internetten
- uitstellen en dus vaak afstellen van huiswerk voor mn studies wiskunde en informatica
- muziek luisteren
- onzin uitkramen
- heel af en toe wil ik zomaar eens een paar maanden gaan magicen.. en dan gebeurt er weer een jaar niks en dan opeens..
- onzin uitkramen

jaaa star trek!!
alleen jammer dat ik alles gezien heb
tijd voor ze om die nieuwe serie hier uit te zenden anders kom ik niet meer aan m'n sci-fi trekken 8D =) :D 8o)

- veel muziek luisteren
- nieuwe muziek zoeken (nieuwe acts)
- platen zoeken en kopen
- over muziek ouwehoeren
- internet afstruinen
- chatten met bekenden
- russiche literatuur (jawel)
- uitgaan en lekker chillen met vrienden

kortom altijd te weinig tijd :P

volg verder een duaal traject hogere informatica & informatiekunde aan de haagse hogeschool en werk bij een groot nederlands bedrijf in adam, tijdverdrijf zeker maar een hobby... :bekdicht:

:dj:

Voorlopig nog onbetaalbaar. Maar als tweede hobby zie ik graag een 911 voor m'n deur. :halleluja

beetje off topic, maar uh, die nieuwe star trek ligt bij ons al maanden in de videotheek, iedere paar weken een nieuwe episode, heb er al een paar gehuurd, best goed, alleen weer wennen aan nieuwe cast

Muziek luisteren heel veel, kep sinds een maand een mp3 discman gekocht en zit de hele dag met dat ding om kop.
Films kijken (goede films zo weinig mogelijk hollywood). Licht en geluids man zijn bij het Patronaat op wrijwillegers basis.

En haluchenen gebruiken...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back