[track!] Trance achtigehouse ofzo!

comet

Stamgast
Hello mensen!

voor de grap even wat glads gemaakt

transenzo

misschien dat die strings nog wat beter kunnen qua melodie ergens rond 3 minuten... maarja voorlopig vind ik em wel goed zo....

laters :walker:

Mooi mooi! Catchy en zeer proper afgewerkt. Er zit echter niet genoeg variatie in om mijn aandacht de hele tijd vast te houden... (Misschien wat breakbeats tussengooien?)

hehe thnx voor de reactie

sja, breakbeats... geen idee... sja kzit er zelf helemaal in denk ik, hoor niet echt meer of het echt gaat vervelen ofzo!
van het weekend weer ff luisteren....

hij staat nog steeds online mensen, check it out als je zin hebt...
Lator

Vind het wel een lekkere chillplaat. Vind de snare die je af en toe als fill gebruikt niet mooi en ik zou als ik jou was een andere kick gebruiken. Vind deze niet zo lekker, maar goed dat is mijn mening.

Overall, track zit aardig inelkaar. Er zou naar mijn mening nog iets in mogen om de aandacht bij de track te houden. Want idd wordt hij op een gegeven moment een beetje een (1) tonig. Maar goed misschien was dat je bedoeling wel.

De mix klinkt ook goed. Heldere sounds, mooie basseline.

;)

leuke plaat goeie opbouw mooie heldere geuiden.
alleen ik mis de climax... gewoon een lkkre plugin met een sterk geluid en wat meer beat/bassline die voor een lekker ritme zorgd

maar meschien zeg ik nu wel te veel als je dit bewust hebt gedaan, het zo rustig houden dan is het goed gedaan.

grtz lennie

Back