Enkele bedenkingen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door equate
mag ik deze thread nomineren voor de "slechts verteerbare thread ooit" ??!!

sjezus zeg...wat een gel*l in de ruimte !

equate

Zeeeeker!!!! mee eens!!

ik had ook eigenlijk niet moeten reageren :(

Niet mauwen maar nummers bouwen!
Je hoeft niet te reageren. En helemaal niet met 'Goed zo!' of 'Sjesus wat een onzin!'

Die oneliners vernaggelen de hele draad. Voegen nix toe behalve irritatie.

Als ik wil irriteren dan zeg ik wel dat de nobrainers zich buiten intelligente gesprekken moeten houden. Maar dat meen ik dan niet. Ik weet wel beter.

Maar muziek alleen voor jezelf maken?

Ik denk dat het onmogelijk is om muziek te maken waar je een hekel aan hebt. Ik zie niet gauw iemand met een geweer bij je in de studio staan om je op te dragen wat je moet maken. Dus is het altijd voor jezelf en wellicht ook voor anderen.

Origineel geplaatst door olafmol
bekende gedachtengang idd....;)
ik geloof er niet zo in dat mensen muziek voor zichzelf maken...het is een primaire drang om iets blijvends achter te laten in deze wereld..en dat kan alleen als je de waardering van anderen krijgt voor je product.....

Zal ik jou eens vet heftig van je geloof aftrappen :W
Ik maak muziek idd voormezelf. Zoals ik al zei, het is een antistress medicijn. Tuurlijk geeft het voldoening als iemand je verteld dat het een coole track is, maar wanneer iemand alleen muziek maakt wanneer anderen ernaar zullen luisteren is het maar een zielig pluisje. Muziek weerspiegelt je ziel, niet je portemonee of je ego!!

En nu kappuh iedereen, want ik raak ook frustie zo langzamerhand ;{

Goed mensen.. alles is zo langzamerhand wel gezegd. Nog ergens over doorpraten.. zoek een fijne kroeg op, of start een nieuwe thread.

Deze gaat op slot..

Cheers,

CraZ

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back