Origineel geplaatst door mono-poly
Hij heeft 3340 oscilators
wauw das een hoop de mini heeft er maar 3
maar ik geloof je op je woord, het is ook maar wat ik in de wandelgangen heb gehoord, de enige moog die ik echt ken is de mini.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mono-poly
Hij heeft 3340 oscilators
maar ik geloof je op je woord, het is ook maar wat ik in de wandelgangen heb gehoord, de enige moog die ik echt ken is de mini.Origineel geplaatst door Eclectus
Ik zou je afraden om vintage analoog te kopen, tenzij je een ezeltje hebt dat geld schijt. Het houdt namelijk niet op bij de aankoopprijs. Die dingen hebben zoals reeds gezegd regelmatig revisie nodig en als er eens iets stukgaat kan het moeilijk zijn om onderdelen te vinden. Geen ramp, maar je moet er wel de moeite voor willen doen.
Ikzelf zou best nog wel voor een analoogje willen gaan, maar dan een van de nieuwe garde. Ik denk daarbij aan de Dave Smith Poly Evolver! Volgens mij kan deze alles wat de Jupiter8 kan en meer...
Origineel geplaatst door Eclectus
Ik zou je afraden om vintage analoog te kopen, tenzij je een ezeltje hebt dat geld schijt. Het houdt namelijk niet op bij de aankoopprijs. Die dingen hebben zoals reeds gezegd regelmatig revisie nodig en als er eens iets stukgaat kan het moeilijk zijn om onderdelen te vinden. Geen ramp, maar je moet er wel de moeite voor willen doen.
Ikzelf zou best nog wel voor een analoogje willen gaan, maar dan een van de nieuwe garde. Ik denk daarbij aan de Dave Smith Poly Evolver! Volgens mij kan deze alles wat de Jupiter8 kan en meer...
Origineel geplaatst door sander
Nee man, die nieuwe dingen zijn helemaal niet leuk en al die oude bakken gaan helemaal niet constant kapot. Ik heb hier misschien wel 15 oude bakken staan en lekker boeiend of er eens een toetjs of schuifje moeilijk doet. Vaak een kleinigheidje. Ik neem er een paar zelfs mee het podium op in de vieste, stinkerige, rokerige hoekjes en nooit problemen en anders pech. Nieuwe apparaten kunnen ook zat problemen geven.
)
Het enige is de calibratie na een tijdje, maar dat is normaalOrigineel geplaatst door dennisb
Mischien dat mijn vorige bericht niet op was gevallen maar ik ben eruit, ik doe het niet, ik wacht wel op de volgende ronde, als iemand er eentje spot let me know! iig bedankt voor alle reacties

Origineel geplaatst door dennisb
correctie OC-8 DCB connector, dus geen OCB
zit ook vcol met cem wel ander maar meer ri matrix 6 sounds gelloofik
shutup mode aan
he nog ff over dat DCB verhaal, als ie geen DCB heb dan kun je m toch wel retro fitten. Er is er nog een zonder dcb of oc-8->dcb maar wel met een mooi uiterlijik, die heb echter totaal geen midi , is niet zon punt maar het moet er wel op te zetten zijn natuurlijk, ik kan er niet echt achter komen hoe dit nou zit.Origineel geplaatst door dennisb
ja die akai bakken schijnen het best bewaarde geheim in de business te zijnhe nog ff over dat DCB verhaal, als ie geen DCB heb dan kun je m toch wel retro fitten. Er is er nog een zonder dcb of oc-8->dcb maar wel met een mooi uiterlijik, die heb echter totaal geen midi , is niet zon punt maar het moet er wel op te zetten zijn natuurlijk, ik kan er niet echt achter komen hoe dit nou zit.
Origineel geplaatst door dennisb
ja die akai bakken schijnen het best bewaarde geheim in de business te zijnhe nog ff over dat DCB verhaal, als ie geen DCB heb dan kun je m toch wel retro fitten. Er is er nog een zonder dcb of oc-8->dcb maar wel met een mooi uiterlijik, die heb echter totaal geen midi , is niet zon punt maar het moet er wel op te zetten zijn natuurlijk, ik kan er niet echt achter komen hoe dit nou zit.