Re: Wat gebruiken jullie op de eindmix ?
Helemaal niks ! Laat ik over aan de masteraar.
Wel plug ins per spoor, over je eind mix is zonde, als je een beetje een goede masteraar daar op los slaat, is het resultaat shocking (positieve zin)
Heb voor 75 euro in hilversum bij iemand laten masteren, die er voor een ton al spullen heeft staan, plus 20 jaar ervaring en die 8 uur per dag niks aan doet dan masteren. Kan ik echt iedereen aanraden, vooral een must als je iets wilt uitbrengen...
Origineel geplaatst door zorkanz
Ik maak al eninge tijd dance muziek samen met een maatje van me.
We proberen al jaren verschillende paketten en plugins.
En als het om de eindmix gaat lopen we altijd nog te zoeken naar een goed resultaat.
We hebben diverse plugins geprobeerd izotope, uad plugins mastering paketten van timeworks , T-Racks ....
Sommige geven een te helder resultaat sommige zijn weer te dof.
In deze post zou ik eens aan de tand willen voelen wat jullie ervaringen hier mee zijn.
Wat stoppen jullie op de eindmix in jullie producties ?
En wat doen jullie om de boel lekker te laten klinken ?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties !
happy producing !
Helemaal niks ! Laat ik over aan de masteraar.
Wel plug ins per spoor, over je eind mix is zonde, als je een beetje een goede masteraar daar op los slaat, is het resultaat shocking (positieve zin)
Heb voor 75 euro in hilversum bij iemand laten masteren, die er voor een ton al spullen heeft staan, plus 20 jaar ervaring en die 8 uur per dag niks aan doet dan masteren. Kan ik echt iedereen aanraden, vooral een must als je iets wilt uitbrengen...
happy producing !