[track] Gemaakt met enkel een Korg Ea-1

Blinx

Totally addicted to bass
Ok daar is ie dan de mono synth track van mij:

download hier

De gehele track is gemaakt met een Korg Ea-1 in combinatie met inpulse tracker (om alles achter elkaar te plakken en te mixen). De effecten komen ook uit de Ea-1

Voor de rest zijn er geen effecten/eq/compressie of wat dan ook gebruikt.

Het percussie gedeelte zal misschien wat vreemd klinken maar dat komt omdat er geen ruis generator in de Ea-1 zit.... Ik heb deze gemaakt met de chorus, op extreme settings....

Laat maar weten wat jullie er van vinden!

Laatst gewijzigd:
aardig nummertje! Misschien is de melodie een beetje te veel hetzelfde, en de eerste helft, zonder de begeleiding een beetje 'kaal'. Maar kan er lekker bij, in die mono synth contest CD

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
aardig nummertje! Misschien is de melodie een beetje te veel hetzelfde, en de eerste helft, zonder de begeleiding een beetje 'kaal'. Maar kan er lekker bij, in die mono synth contest CD

Dat kale kan wel kloppen, het is namelijk erg lastig om goede drums uit een ea-1 te halen zonder pitch envelope of noise generator.... Meestal worden mijn tracks altijd wat voller door drums..

Grappige track, alleen...als iedereen zijn probeersel apart gaat posten in een thread wordt het er hier niet overzichtelijker van in het kader van een contest.

Ik had er eigenlijk expres een 2e thread bijgemaakt om de mono contest thread overzichtelijk te houden...

Zo is het ook gegaan bij de sample contest

Back