Cubase 4 plugins

Nee deze zit er nog niet op op, tijdens een demo heb ik met iemand van Steinberg gesproken en die vertelde dat het met een volgende grote update er bij zal zitten. Dus even wachten nog

Ja ik had ook echt verwacht dat het er nu een keer bij zou zitten, het was nog niet af zei die man omdat het nog niet goed werkte met volledige latency compensatie binnen Cubase.
Ik heb nu Cubase Studio dus met een beetje pech zit het dadelijk alleen weer in de Cubase versie en niet in de Studio 8o)

Gelukkig is het fenomeen mono-knop wel weer terug in CB4!!! :D

Btw hier een link naar een filmpje over hoe te sidechainen in elke versie van Cubase

sidechaining zou volgens steinberg nog met een komende Cubase 4 update geimplementeerd worden. De nieuwe VST3 engine heeft namelijk wel ondersteuning voor sidechaining, het is alleen nog niet werkend in de huidige Cubase 4. Er zal als het goed is "binnenkort" (dat weet je maar nooit met Steiny) wel een 4.1 of zo moeten uitkomen gezien het grote aantal bugs in Cubase 4, dus wie weet zit het daarbij.

Je kan toch gewoon sidechainen in Cubase...

Maar niet zo makkelijk, man wat is cubase slecht.

met de juiste plugins kon je altijd al direct sidechainen in cubase.

Het is inderdaad zo dat aangekondigd is dat met een update cubase 4 sidechaining in hun eigen plugins gaat ondersteunen. Maar geen idee wanneer :D

Back