Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.....
![]()

kom op man, dis gewoon iemand die het leuk vind om het synthforum voor de gek te houden?
een geluidsopname van een krakende telefoon op youtube zetten en dan zeggen dat we niet mogen liegen dat ie slecht is
Eerste track heb ik helaas niet gehoord.

kom op man, dis gewoon iemand die het leuk vind om het synthforum voor de gek te houden?
een geluidsopname van een krakende telefoon op youtube zetten en dan zeggen dat we niet mogen liegen dat ie slecht is
Eerste track heb ik helaas niet gehoord.

Ik heb geen respectloze opmerkingen geplaatst in dit topic. Ik denk gewoon echt dat het een flauwe grap is. No offence.
Je hebt wel lef om dit te posten. Zou ik nooit gedaan hebben, aangezien het voor geen meter klinkt. Ik denk dat je geen talent hebt. Mijn kat maakt betere nummers.
Ik zou stoppen als ik jou was
HAHA. fckin hell.. hersendood...
Ben het met je eens dat er nogal wat nare reacties in deze tread staan. Mischien dat die mensen ook denken dat het een grap is?
Als het serieus is hoor ik graag een goede file waar iets over te beoordelen valt. Ik zelf ben met mijn hobbyspul ook altijd erg gebaat bij goede kritiek en het genre techno/electro/trance zou ik graag in willen helpen, maar met dat geluid van die youtube link kun je toch niets horen?
,
of
hanteren. De meer doorgewinterde forum bezoekers snappen dan wel dat het een grapje is maar even duidelijk aangeven kan geen kwaad. Ik ben echter van mening dat de absurde reacties die zijn gegeven gewoon gemeend zijn. Op dit moment zullen die personen vast aangeven dat het een grapje was aangezien er nogal veel commentaar op is nu....
Kijk ff op youtube en alsjeblieft niet gaan liegen dat ie is slecht mijn nieuwe nummer JET PLANE want daar trap ik dus niet in, hij is nu al een hit in mijn omgeving en ja de clip is nog wat karig dat weet ik ik zoek ook nog een animatie jongen/meid...[/url]

ga jij nu ook sneu zitten doen heheOkay, dan laat ik me nog 1 keer verleiden om te reageren:
Het ging dus om de geluidtechnische kwaliteit van de youtube release van mijn track.
Je kan hier inderdaad 2 dingen van vinden
1) Je youtube-t hem even mooi als je single van dik 5x zoveel geluidtechnisch detail en hoopt dat 1 of andere zakenman of platenbaas er nog belangstelling aangezien je zojuist elke internetter die ook maar een beetje verstand heeft van downloadkunstjes hem voor niks weggaf in volledig geluidstechnisch sublieme kwaliteit
2) (en dit is ook een interessante keuzemogelijkheid) Je maakt hem expres 5 keer zo beroerd als geluidskwaliteit dan op je master cd die je thuis goed bewaard dat in het geval dat je dat werk nog kwijt kan aan een eventuele cd/verzamel cd/cd single/vinyl single dat het nog ff duurt voordat elke belangstellende hem van de gratis sneak van internet toch al tiptop heeft zoals je de cd gerecord heb
ff voor de duidelijkheid ik heb die song JET PLANE dus ook van 5 keer zo goede detail in sound, en dat is dus interdaad ook NIET de versie van youtube, ik denk gewoon ik ben niet stom als ik dat zou doen verkoop ik het ding dus gegarandeerd nooit
tot zover dit geluidtechniek advies - MC Kwok alsjeblieft niet zeuren om meer ik kom hier waarschijnlijk op z'n vroegst over een aantal jaar weer. En positieve reacties zijn wel welkom lui die positief denken en niet geinteresseerd zijn in elkaar de loef af te steken mogen best hun werk aan mij posten met een message, want dat vind ik namelijk wel leuk
![]()
tot zover dit geluidtechniek advies - MC Kwok alsjeblieft niet zeuren om meer ik kom hier waarschijnlijk op z'n vroegst over een aantal jaar weer. En positieve reacties zijn wel welkom lui die positief denken en niet geinteresseerd zijn in elkaar de loef af te steken mogen best hun werk aan mij posten met een message, want dat vind ik namelijk wel leuk
![]()
. Ik heb geprobeerd duidelijk te maken dat ik een aantal reacties op je track(s) triest vind, dat begrijp je hopelijk wel. Gewoon lekker doorgaan met je hobby. En terwijl je dat doet natuurlijk wel je realiteitszin vasthouden! Affikken lijkt me niet in orde, maar een kritische noot zou ik niet in de wind slaan. Als je het nut daarvan nu al niet ziet moet elke platenbaas inderdaad oppassen!goh, dankje jongens
toen jij net begon kon je het vast en zeker direkt al supergoed heh?
je hoefde zeker nooit te oefenen voordat je het een beetje kon?
of heb ik het nu mis
maakte je vanaf de eerste week al fantastische muziek
hahahahahahahaha
laat me niet lachen
een beginner neerhalen (ik) STOER HOOR
Okay, dan laat ik me nog 1 keer verleiden om te reageren:
Het ging dus om de geluidtechnische kwaliteit van de youtube release van mijn track.
Je kan hier inderdaad 2 dingen van vinden
1) Je youtube-t hem even mooi als je single van dik 5x zoveel geluidtechnisch detail en hoopt dat 1 of andere zakenman of platenbaas er nog belangstelling aangezien je zojuist elke internetter die ook maar een beetje verstand heeft van downloadkunstjes hem voor niks weggaf in volledig geluidstechnisch sublieme kwaliteit
2) (en dit is ook een interessante keuzemogelijkheid) Je maakt hem expres 5 keer zo beroerd als geluidskwaliteit dan op je master cd die je thuis goed bewaard dat in het geval dat je dat werk nog kwijt kan aan een eventuele cd/verzamel cd/cd single/vinyl single dat het nog ff duurt voordat elke belangstellende hem van de gratis sneak van internet toch al tiptop heeft zoals je de cd gerecord heb
ff voor de duidelijkheid ik heb die song JET PLANE dus ook van 5 keer zo goede detail in sound, en dat is dus interdaad ook NIET de versie van youtube, ik denk gewoon ik ben niet stom als ik dat zou doen verkoop ik het ding dus gegarandeerd nooit
![]()
.
.