techno/elektro trance

Gewoon lekker bezig blijven :)

Ik zou er alleen maar gemotiveerder van raken, maar goed, niet iedereen heeft de zelfde manier om met tegenslagen om te gaan.

.....

kitqo3.jpg

ik heb t m gevraagd, hij begreep et ook niet
hij vindt ook dat je gweoon muziek moet maken en niet lullen
hij houdt niet van water trouwens

kom op man, dis gewoon iemand die het leuk vind om het synthforum voor de gek te houden?

een geluidsopname van een krakende telefoon op youtube zetten en dan zeggen dat we niet mogen liegen dat ie slecht is :)

Eerste track heb ik helaas niet gehoord.

kom op man, dis gewoon iemand die het leuk vind om het synthforum voor de gek te houden?
een geluidsopname van een krakende telefoon op youtube zetten en dan zeggen dat we niet mogen liegen dat ie slecht is :)

ow dus dan moet je maar meteen als een debiel reageren....(niet jouw post perse ivosp)
mensen denken altijd dat ze meteen weten hoe de vork in de steel zit.....

En als het slecht is richt je dan op de inhoud!
dan heeft "zo'n iemand" er nog wat aan.

Bovendien als dit een zogenaamde troll post ook is heeft het ook weinig zin als je op de inhoud reageert... de TS zal dan iets anders in zijn hoofd hebben als reguliere antwoorden.....

dus gaarne richten op het onderwerp :)

Jaja.....jij weet het allemaal wel (ook een makkelijke manier om je gedrag goed te praten trouwens). Ondertussen zie ik zo verspreid door de thread echt schandalige reacties. Getuigende van weinig tot geen respect en bijzonder asociaal richting iemand die mogelijk gewoon probeert te starten met wat in de toekomst misschien wel een heel leuke artiest kan zijn. Alle begin is moeilijk en niet iedereen produceert meteen topmateriaal.

Echt heel kinderachtig, er vooral voor zorgen dat je jezelf beter voelt door een ander de grond in te boren. Ik verbaas me er werkelijk over dat hier geen mod ingrijpt (en dan bedoel ik niet door simpelweg de thread te sluiten want dan wordt alleen de topicstarter benadeeld).

Wat een haantjes gedrag en elitair gedoe. Poeh poeh wat zijn we allemaal goed. Ik zie zelfs opmerkingen als "je kunt beter een andere hobby zoeken". Hoe kun je als je in hetzelfde wereldje zit zoiets uit je mond krijgen?

Ook al zou het gaan om iemand die een reactie uitdaagt is hier wel goed te zien hoe respectloos er hier met beginnende mensen wordt omgegaan.

:kont::stupid:kont:

Laatst gewijzigd:
ik heb wel een oplossing
stuur eerst alle tracks naar mc_kwok, en dan bepaalt hij verder of je mag blijven leven enzo

Ik heb geen respectloze opmerkingen geplaatst in dit topic. Ik denk gewoon echt dat het een flauwe grap is. No offence.

Ik heb geen respectloze opmerkingen geplaatst in dit topic. Ik denk gewoon echt dat het een flauwe grap is. No offence.

De eerste regel richt zich voornamelijk tot jou, daarna zie je ook "verspreid door de thread"staan en richt de post zich op de thread in het algemeen.

Maar goed...weet je zeker dat het een flauwe grap is? Of is het gewoon iemand die zijn uiterste best doet om zijn kennis te vergroten en veel plezier heeft in dat proces?

Mijn punt is dat ik de grens wel bereikt vind wat betreft afzeiken van mensen en ten koste van anderen erg interessant en stoer doen op dit forum.

Waarvoor is dit nodig? Er is nooit iets mis met kritiek....vooral als het opbouwend is....maar de opmerkingen van bijvoorbeeld Catalunya:

Je hebt wel lef om dit te posten. Zou ik nooit gedaan hebben, aangezien het voor geen meter klinkt. Ik denk dat je geen talent hebt. Mijn kat maakt betere nummers.

Nog eens catalunya
Ik zou stoppen als ik jou was

Ez'
HAHA. fckin hell.. hersendood...

Gelukkig staan er ook nog posts in die de topicstarter wel aanmoedigen om gewoon lekker door te gaan en dit soort berichten te negeren.
Maar wat is het toch ontzettend stoer om iemand die zijn best doet door het slijk te trekken. Zeker te kleine zandbak gehad vroeger....

Ben het met je eens dat er nogal wat nare reacties in deze tread staan. Mischien dat die mensen ook denken dat het een grap is?

Als het serieus is hoor ik graag een goede file waar iets over te beoordelen valt. Ik zelf ben met mijn hobbyspul ook altijd erg gebaat bij goede kritiek en het genre techno/electro/trance zou ik graag in willen helpen, maar met dat geluid van die youtube link kun je toch niets horen?

Ben het met je eens dat er nogal wat nare reacties in deze tread staan. Mischien dat die mensen ook denken dat het een grap is?

Als het serieus is hoor ik graag een goede file waar iets over te beoordelen valt. Ik zelf ben met mijn hobbyspul ook altijd erg gebaat bij goede kritiek en het genre techno/electro/trance zou ik graag in willen helpen, maar met dat geluid van die youtube link kun je toch niets horen?

Op een forum is het gebruikelijk dta mensen bij plagerij of grappen smilies zoals :duivels:, :D of 8~ hanteren. De meer doorgewinterde forum bezoekers snappen dan wel dat het een grapje is maar even duidelijk aangeven kan geen kwaad. Ik ben echter van mening dat de absurde reacties die zijn gegeven gewoon gemeend zijn. Op dit moment zullen die personen vast aangeven dat het een grapje was aangezien er nogal veel commentaar op is nu.

Wat betreft die youtube link....daar heb je absoluut gelijk in, één van de commentaren had dus kunnen zijn om het nummer niet op youtube te zetten of in ieder geval op een andere manier op te nemen. Opbouwend dus niet neerhalend.

De boodschap is inmiddels overduidelijk denk ik, dus het lijkt mij een plan om weer lekker on topic te gaan. :okdan:

...
Kijk ff op youtube en alsjeblieft niet gaan liegen dat ie is slecht mijn nieuwe nummer JET PLANE want daar trap ik dus niet in, hij is nu al een hit in mijn omgeving en ja de clip is nog wat karig dat weet ik ik zoek ook nog een animatie jongen/meid...[/url]

Nummer opzich klinkt best wel okee; zeker over PA zal 't opzich wel feest zijn.
Alleen de opname quali doet het nummer ECHT geen eer aan. Zonde.

'k Zou proberen een betere opname ervan te maken en die ervoor in de plaats te zetten. Eerste indruk kan matig tot slecht zijn zo..

Succes iig!

Okay, dan laat ik me nog 1 keer verleiden om te reageren:

Het ging dus om de geluidtechnische kwaliteit van de youtube release van mijn track.

Je kan hier inderdaad 2 dingen van vinden

1) Je youtube-t hem even mooi als je single van dik 5x zoveel geluidtechnisch detail en hoopt dat 1 of andere zakenman of platenbaas er nog belangstelling aangezien je zojuist elke internetter die ook maar een beetje verstand heeft van downloadkunstjes hem voor niks weggaf in volledig geluidstechnisch sublieme kwaliteit

2) (en dit is ook een interessante keuzemogelijkheid) Je maakt hem expres 5 keer zo beroerd als geluidskwaliteit dan op je master cd die je thuis goed bewaard dat in het geval dat je dat werk nog kwijt kan aan een eventuele cd/verzamel cd/cd single/vinyl single dat het nog ff duurt voordat elke belangstellende hem van de gratis sneak van internet toch al tiptop heeft zoals je de cd gerecord heb

ff voor de duidelijkheid ik heb die song JET PLANE dus ook van 5 keer zo goede detail in sound, en dat is dus interdaad ook NIET de versie van youtube, ik denk gewoon ik ben niet stom als ik dat zou doen verkoop ik het ding dus gegarandeerd nooit

tot zover dit geluidtechniek advies - MC Kwok alsjeblieft niet zeuren om meer ik kom hier waarschijnlijk op z'n vroegst over een aantal jaar weer. En positieve reacties zijn wel welkom lui die positief denken en niet geinteresseerd zijn in elkaar de loef af te steken mogen best hun werk aan mij posten met een message, want dat vind ik namelijk wel leuk

:gaap:

Ok, je track is dus zo goed dat je er een heleboel van gaat verkopen, dus je hebt hem expres 5x zo slecht gemaakt in kwaliteit en op youtube gezet?

gast :D ga jij nu ook sneu zitten doen hehe
dan is d cirkel rond
iedereen is sneu :okdan:

Het ging dus om de geluidtechnische kwaliteit van de youtube release van mijn track.

1) Je youtube-t hem even mooi als je single van dik 5x zoveel geluidtechnisch detail en hoopt dat 1 of andere zakenman of platenbaas er nog belangstelling aangezien je zojuist elke internetter die ook maar een beetje verstand heeft van downloadkunstjes hem voor niks weggaf in volledig geluidstechnisch sublieme kwaliteit

2) (en dit is ook een interessante keuzemogelijkheid) Je maakt hem expres 5 keer zo beroerd als geluidskwaliteit dan op je master cd die je thuis goed bewaard dat in het geval dat je dat werk nog kwijt kan aan een eventuele cd/verzamel cd/cd single/vinyl single dat het nog ff duurt voordat elke belangstellende hem van de gratis sneak van internet toch al tiptop heeft zoals je de cd gerecord heb

ff voor de duidelijkheid ik heb die song JET PLANE dus ook van 5 keer zo goede detail in sound, en dat is dus interdaad ook NIET de versie van youtube, ik denk gewoon ik ben niet stom als ik dat zou doen verkoop ik het ding dus gegarandeerd nooit

tot zover dit geluidtechniek advies - MC Kwok alsjeblieft niet zeuren om meer ik kom hier waarschijnlijk op z'n vroegst over een aantal jaar weer. En positieve reacties zijn wel welkom lui die positief denken en niet geinteresseerd zijn in elkaar de loef af te steken mogen best hun werk aan mij posten met een message, want dat vind ik namelijk wel leuk

Dude. Ik kan me met moeite inhouden, maar zal proberen niet om meer te zeuren. Ik weet niet precies hoe ik je verhaal richting mij moet opvatten :D. Ik heb geprobeerd duidelijk te maken dat ik een aantal reacties op je track(s) triest vind, dat begrijp je hopelijk wel. Gewoon lekker doorgaan met je hobby. En terwijl je dat doet natuurlijk wel je realiteitszin vasthouden! Affikken lijkt me niet in orde, maar een kritische noot zou ik niet in de wind slaan. Als je het nut daarvan nu al niet ziet moet elke platenbaas inderdaad oppassen!

Tot zover dit avies. Tot over een paar jaar dan maar! :okdan:

goh, dankje jongens

toen jij net begon kon je het vast en zeker direkt al supergoed heh?

je hoefde zeker nooit te oefenen voordat je het een beetje kon?
of heb ik het nu mis

maakte je vanaf de eerste week al fantastische muziek

hahahahahahahaha

laat me niet lachen
een beginner neerhalen (ik) STOER HOOR

ze zijn hier soms hard ja. je moet echt doorzettersbloed hebben

haha...ontkracht het hele verhaal anders even..........Je helpt je eigen zaak niet echt op deze manier.

Geluidskwaliteit moet je nooit op bezuigen. Hyves, Youtube, Myspace, watdanook - dat zijn je uithangborden. In het geval dat er iemand langskomt die je wilt tekenen hoort 'ie de lo-fi versie, en dan kun je er al naar fluiten. Mensen kopen je muziek toch niet in het begin; je moet 'm eerst weggeven om je naam te verspreiden.

Verder zou ik eens even kijken naar de indeling in 4/8/16/32 en dergelijke, en die toepassen op je track. Tja, er valt een hoop te zeggen over vaste stramienen en originaliteit, maar zie het als "constrained art" - de truc is om daar juist zoveel uit te halen dat 't nog evengoed interessant blijft, en zelf compleet andere indelingen gaan bakken, dat werkt meestal averechts - ook op de dansvloer :).

Als laatste : kijk eens of je misschien een collectie foto's in elkaar kunt laten overfaden in de clip met Windows Movie maker of zo; dat is wat interessanter dan alleen maar een enkel statisch scherm. Maakt het geheel ook weer aantrekkelijker :).

Back