Up-tempo electro

bikkel

Everything is on the One
Hij is vooralsnog titelloos, maar je kunt hem hier vinden. De delay heb ik niet netjes gesynct voordat ik heb opgenomen, maar verder is het wel een aardige track geworden, beetje in de stijl van Aux88.

---------------

Voor de mensen die het bestand niet kunnen afspelen:

http://www.vorbis.com/setup_windows/

Worden hier alleen nog maar tracks gedownload om in China in sweatshops na te laten maken ofzo?

ik zit de laatste tijd wat naar bas junky te luisteren en ik mis een beetje de bass bbbbb bas bas bas van die dikke bas

:kimono:

Origineel geplaatst door brmzz
waarom een ogg je? en dan niet gewoon VLC aanraden?

Tja Cubase exporteert dat direct, stukje gemakszucht. En mensen blijven toch liever bij de player (winamp, wmp) die ze al hebben, toch?

Origineel geplaatst door brmzz
anyway de track:
lijkt een beetje op lego blokjes stapelen in je sequencer. Er mag wel wat meer afwisseling in.
Keep up the good work!

Ik heb wel nog zitten denken dat het beter zou zijn om een paar korte drumbreaks te maken die ik af en toe aan het einde van een loop zet en misschien wat vocals toe te voegen. Ik weet niet of je in die richting zat te denken?

Er zit zeg maar op het moment dat er dat gedistorte 'acid' lijntje in zit een probleem op het moment dat de bassline en de orgels even van toonhoogte veranderen iets niet helemaal lekker. Maar ik kom er gewoon niet uit, ik kan blijven slepen met de toonhoogtes van die drie tracks maar het blijft een beetje vreemd klinken.

Of heb ik gewoon echt te lang naar die track zitten luisteren?

Back