Leendert
Gedeactiveerd account
Origineel geplaatst door trash
Je kunt ook binnen je digitale domein blijven, is niks mis mee
Ik wil iig wat spulletjes is leuk om te doen, en clipping is ook wel fun, maar dan wel de bass schoon houden.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door trash
Je kunt ook binnen je digitale domein blijven, is niks mis mee

Gebruik je een studer om op te nemen dan?Origineel geplaatst door trash
Het is wel zo dat ik het zonde vind om vaak analoog bron materiaal te laten verpesten door plugins.

Origineel geplaatst door fuse
Gebruik je een studer om op te nemen dan?![]()

Op wat voor punten vind jij hun mastering goed (t.a.v. jou tracks dan)?Origineel geplaatst door trash
Heb zelf wel eens bij Masterpiece laten masteren, daar ben ik niet bijgeweest, maar voor dat geld kunt je het zelf niet doen
Je levert iets aan en krijgt iets mooi afgemasterd terug
Me oren klapperden toen.
Origineel geplaatst door VL7
staat een heel artikel!
Precies wat je zoekt...![]()

Origineel geplaatst door GeitenBreijer
Op wat voor punten vind jij hun mastering goed (t.a.v. jou tracks dan)?
Origineel geplaatst door Negative Plus
@Trash
Misschien dat een een stukje audio kan posten van een nummer van jou voor en na de mastering.
Zodat we het verschil kunnen horen en ook met onze oren kunnen klapperen![]()
Ben wel erg nieuwsgierig eigenlijk.
(Ps: Als je goed kan klapperen kan je wellicht je oren in zetten als extra drivers)
Waarom vraag ik het, ik ben ook uitermate tevreden over Masterpiece, aangezien ze mijn mixen in hun waarde laten.Origineel geplaatst door trash
Wel, hier in nederland bv, bv masters in soest, waar ik veel ervaring mee heb gehad, mastert redelijk neutraal qua vinyl.
Toen ik me spul terug kreeg uit engeland, weet ik niet wat er mee was gebeurd maar het stond me heel erg aan.
Wat er gebeurd is kan ik je niet vertellen, dat zal hun best bewaarde geheim zijn.
Denk dat een goede masteraar niet gaat vertellen waarom hij uniek is, om zijn klanten kring te behouden.

Waarom vraag ik het, ik ben ook uitermate tevreden over Masterpiece, aangezien ze mijn mixen in hun waarde laten.
Het character wordt niet veranderd, wordt niet iets toegevoegd of weggehaald wat ik niet bedoeld had.
Enige wat ik merk is dat het engizins gelimit wordt, maar op een dusdanige manier dat er geen hoorbare bijverschijnselen optreden.
In het verleden werden onze dingen ook door de masters in Soest gemasterd, hij deed er best veel mee, en moet eerlijk zijn, ik zal toen niet altijd al te best hebben uitgemixd.
Heb nu goeie monitoring en een prima ruimte dus dat scheelt bij mij misschien ook.
Was dus even benieuwd of jij om dezelfde redenen tevreden was![]()
)Origineel geplaatst door trash
De final mixen staan op me dat recorder, die helaas al lange tijd kapot is.
Het is wel tranceOrigineel geplaatst door Negative Plus
Jammer.
Misschien dat GeitenBreijer ons kan voorzien van een stukje gemasterd en on gemasterd materiaal ?

Doe ik binnenkort wel een keertje, al is het wel een digitale masterversie, dus niet een van vinyl.Origineel geplaatst door Negative Plus
Ik kan wel wat hebben hoor
Kom maar op !
Doe ik binnenkort wel een keertje, al is het wel een digitale masterversie, dus niet een van vinyl.