Probleem in Logic met de EXS24

Musicmaker

Vastbesloten
Hoi,

Ik heb een probleem met de EXS24 in Logic. Ik wil een instrument gebruiken in een nummer die ik dan laad in een EXS24, maar nadat ik het nummer bewaar en weer open is er een ander instument geladen in die EXS24. Mijn andere instellingen in de EXS en Logic worden wel gewoon opgeslagen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt.

Klinkt Heel vaag...

Klinkt Heel vaag...

Daar heb ik nog geen last van gehad, bij mij wordt ie gewoon opgeslagen het instrument..

Versie logic?
Apple/PC?

Ik gebruik Logic 5.0.1 en hij draait op de pc.

Ik heb m'n computer al opnieuw opgestart maar dat heeft niet geholpen.

Ik gebruik ook 5.01... dit klinkt niet helemaal normaal... wat voor instrument is het? een zelfgemaakte? misschien ff kijken naar de instellingen van dat instrument...... misschien ff opslaan voor de grap (save setting bij het roll menu pijltje) en dan is proberen?

Hey bedankt!

Ik geloof dat ik het heb opgelost. De instrumenten hadden allebei de zelfde naam, en blijkbaar zaten ze elkaar daardoor opeens in de weg. Ik heb nu gewoon een van deze namen verandert en het lijkt nu te zijn opgelost.

U Welcome!

U Welcome!

was er laatst ook achter gekomen hoe het toch kwam dat met me mooie midi interface ik _toch_ timing probleempjes had...

maar toen stuurde ik maar 1 x midi clock naar de sync in out all en het werkte goed ;)

als we het toch over dingen met dezelfde naam hebben... ehm, weet iemand hoe je twee verschillende versies van een vst plugin in logic naast elkaar kan draaien?

zodat je de oude versie nog kan gebruiken voor oudere nummers en de nieuwe voor nieuwe nummers

Back