Van wie is dit nummer??

Oxy-Yan

Action
:confused:
Ik ben op zoek naar een dancenummer uit 1994, het probleem is alleen dat ik niet weet hoe het nummer heet en wie het gemaakt heeft....Dat is nogal lastig zoeken, en daarom vraag ik jullie hulp!

het gaat ongeveer zo!! (+/- 128 bpm, zingen juliie mee???:o: )

"MUSIC" !..............(acht beats stil)............."MUSIC"! .....enz

"M. U. S. I. C."

Later de hele tijd:

"DEEP IN, DEEP IN-SIDE",
"DEEP IN, DEEP IN-SIDE",
"DEEP IN, DEEP IN-SIDE",
"DEEP IN-SIDE OF ME"

zoiets..

Ik hoorde laatst namelijk het origineel hiervan (waar ze bovengenoemde samples van hadden gejat) en vroeg me af in welk nummer dat was gesampled.

Iemand een idee?? :eureka:

Het staat op 1 van de works mixen, en ook op een houseparty (cd 13 1/2?) maar welke????

Altijd verrot als de naam je op de tong ligt!

Het is overigens dat ik toevallig dat CD'tje bij de hand had, anders had ik nooit op de artiestnaam/titel gekomen :)

Maar uhm, ik wil nu graag doorgaan voor de ijskast ;)

:okdan: :okdan: :okdan: :okdan:

thnxz man!

nu je het zegt ja, shades of rhythm....staat me iets van bij, maar ik head er nooit op gekomen, hoor.

Ik vind dit nog steeds een heel goed-origineel-verfrissend nummer, trouwens!
:halleluja

Ahhh...ik heb ook een oudje van Shades of Rhythm (1991), genaamde "the Album"(nou ja). allemaal goede nummers trouwens zoals "lies" en de "exorcist".

Ik vind dit nog steeds een heel goed-origineel-verfrissend nummer, trouwens!

Ik hou dus eigenlijk helemaal niet van zo dance, maar dit is weer zo'n uitzondering op de regel. Ik heb die IT cd destijds volgens mij speciaal voor dit nummer gekocht :)

Alleen vangelis zeker (geintje), maar goed die oude cd (zie hierboven) is ook geen dance cd eigenlijk.

Origineel geplaatst door dekzster
Alleen vangelis zeker (geintje), maar goed die oude cd (zie hierboven) is ook geen dance cd eigenlijk.

Ach een beetje Frans Bouwer op z'n tijd kan ik ook nog wel hebben ;).

Onder wat voor genre valt dit dan eigenlijk? Oude 'club' of zo?

Origineel geplaatst door mikeandrews
Staat op de 'IT the 3rd album' cd.. Shades of Rhytm, Musical Freedom :)

Dat klopt! Heb de 12 inch nog!:D

Peace!

Back