boeklanoei
Ouwe rot
Ik kom er nietaan uit hoe ik alles op mijn H8000 FW kan aansluiten (fungerend als Geluidskaart) Ik wil eigelijk al mijn hardware synths op de H8000FW aansluiten icl. Monitoren en toekomstige preamp. Maar hoe? Ik wil eigelijk geen externe converters meer bij kopen. Want om dan gelijk niveau tav de geluidskaart kwailiteit te behalen ala H8000FW, moet ik minimaal een 2500 euro's uit de kast halen. Is er niet een of ander kabel/patchbay die al mijn uitgangen van de synths spaart ( d.m.v. kabels en die deze door-rout naar ) mijn ingangen (digitaal) op de H8000FW ?
Wat dan wel een nadeel is, is dat mijn projectmix dan overbodig wordt en alleen als: controller dient ( zou ik in principe best vrede mee hebben) of kan ik via de Project mix alles doorlinken naar de H8000FW? Maar dan WEL de klank,kracht,sound,converters,kwaliteit van de H8000FW genieten?
Hoe kan ik het beste te werk gaan?
Wat dan wel een nadeel is, is dat mijn projectmix dan overbodig wordt en alleen als: controller dient ( zou ik in principe best vrede mee hebben) of kan ik via de Project mix alles doorlinken naar de H8000FW? Maar dan WEL de klank,kracht,sound,converters,kwaliteit van de H8000FW genieten?
Hoe kan ik het beste te werk gaan?

. Als je altijd alles zo blijft vragen blijf je altijd afhankelijk van anderen en leer je nooit zelf met oplossingen komen.