KiaM
Ouwe rot
:confused:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door 555
Na een speaker vakkundig te hebben opgeblazen; Woofer d'ruit briefje van honder(gulden) gevonden;
Had hem daar zelf met nog wat andere briefjes gespaard maar was hem vergeten(kon ik mooi nwe speaker van halen)
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Bericht door een moderator:
samengevoegd
De post van 555 en de twee posts daaronder.Origineel geplaatst door Mike Philco
Wat is er nou precies samengevoegd? :confused:

Origineel geplaatst door OJS
Heb wel eens een synth opengemaakt en daarna weer dicht en toen hield ik ineens schroeven over. De bijhorende gaten waren mysterieus verdwenen.........
Origineel geplaatst door dekzster
Ik hoorde het afgelopen weekend midden in de nacht gestommel en geritsel op zolder. Ik ging kijken maar geen geluid meer...... Toen weer gaan slapen. Toen begon het weer, alsof er iets op metaal aan het krassen was. Weer gaan kijken. In het donker stilletjes afwachten. Daar was het weer.......kras kras.....Waar komt dat geluid nu toch vandaan???
Het geluid kwam uit een oude analoge synthesizer??!!??
Synthesizer meegenomen naar de keuken.
Er zat een muis in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hij is overigens ontsnapt en zat vanochtend ergens in mijn fornuis!!!!!
![]()

Origineel geplaatst door dekzster
Ik hoorde het afgelopen weekend midden in de nacht gestommel en geritsel op zolder. Ik ging kijken maar geen geluid meer...... Toen weer gaan slapen. Toen begon het weer, alsof er iets op metaal aan het krassen was. Weer gaan kijken. In het donker stilletjes afwachten. Daar was het weer.......kras kras.....Waar komt dat geluid nu toch vandaan???
Het geluid kwam uit een oude analoge synthesizer??!!??
Synthesizer meegenomen naar de keuken.
Er zat een muis in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hij is overigens ontsnapt en zat vanochtend ergens in mijn fornuis!!!!!
![]()

Origineel geplaatst door VlEen
Ik had laatst een Korg Trident en dacht, ik maak hem ff open. Wat denk je? Er zat een QY70 synthesizer in verstopt, dat was ff leuk, hij doet het ook nog. Jammer dat de Trident hem niet met analoogheid heeft besmet![]()
doe mij ook zo,n trident.en een glas erdingher weissbier in mijn (nu kapotte) behringer DJ mixer voor gigs
Gelukkig was ie half leeg/vol.