Bonzai digital network

Dialogue

Stamgast
Heb net bericht gehad van Bonzai records over 1 van m'n tracks. Ze willen het releasen via Bonzai digital network en als het een beetje gedownload wordt ook op vinyl en compilatiecd's releasen. Heeft er iemand ervaring met Bonzai digital network en is dit verstandig om te doen?

Ricardo

ik zou het zeker doen, bonzai heeft een zeer gerespecteerde naam. Op digital gebied heb ik geen ervaring dus kan ik niets over zeggen. Als ze bij bonzai geïntreseerd zijn om je muziek te releasen zou k het zeker doen. Beter als dat je muziek op je kamer blijft :)

Ja klopt, iedereen kan een demo insturen. Maar je demo wordt eerst beluisterd en als het goed genoeg is kan je op dat digital network. ik ga het iig wel doen, je track komt als ik het goed begrepen heb als bonzai release op de site en die staat in contact met o.a. id&t en I-tunes, lijkt mij wel interessant.

Origineel geplaatst door Dialogue
Ja klopt, iedereen kan een demo insturen. Maar je demo wordt eerst beluisterd en als het goed genoeg is kan je op dat digital network. ik ga het iig wel doen, je track komt als ik het goed begrepen heb als bonzai release op de site en die staat in contact met o.a. id&t en I-tunes, lijkt mij wel interessant.

Zeker interessant!

Druid

.....Subscribe to our Bonzai Digital Download Network for 12 months to cover the costs for maintaining

your music via all our DIGITAL DOWNLOAD PARTNERS under the Bonzai Music / Banshee Worx brand.....

-met 'n paypal-knop d'r onder-

dan moet je dus per maand iets minder dan 10 euro betalen....voor twaalf maanden..... ehmm

:maffia:

ik zoutnie doen

As soon as we have received your music, signed agreements and subscription confirmation,

you will be officially part of the Bonzai Digital Download Network,

your simple and easy way to make your music available on the net.

Ja klinkt toch wel spooky, ik hou het toch maar op m'n 3 eigen websites.

Druid

Hmmm...Doet me denken aan al die oplichters in de modellenwereld waar je moet betalen voor je fotoshoot.

Neenee, kben geen model 8o)

Zij moeten jou betalen voor jouw werk, niet andersom. Wel handig gevonden zo'n website (zijn er wel meer)...Genoeg mensen die hun herrie erop willen zetten :L

Ja dat betalen is idd wel een beetje vaag! Ik had in eerste instantie m'n demo gewoon naar Bonzai gestuurd en kreeg via de mail antwoord dat ze geinteresseerd waren. In die mail wordt helemaal niet gesproken over een "kleine bijdrage" maar op die site idd wel! Stuur gewoon een mailtje terug met wat vragen, waaronder over de betaling en dan wacht ik maar ff af.

Origineel geplaatst door Dialogue
Ja dat betalen is idd wel een beetje vaag! Ik had in eerste instantie m'n demo gewoon naar Bonzai gestuurd en kreeg via de mail antwoord dat ze geinteresseerd waren. In die mail wordt helemaal niet gesproken over een "kleine bijdrage" maar op die site idd wel! Stuur gewoon een mailtje terug met wat vragen, waaronder over de betaling en dan wacht ik maar ff af.

Ik ben inderdaad benieuwd wat daar uit gaat komen. Als muziek goed is dan krijg je geld en hoef je niet te betalen toch?

Back