Dit lijkt toch op een didgeridoo?!

Dit lijkt toch op een didgeridoo?!

• Ik waan me in Australie! WOW!!

Stemmen: 6 54,5%
  • Ik snap niet waar Unic het over heeft.

Stemmen: 3 27,3%
  • Waar ligt Australie eigenlijk?!

Stemmen: 2 18,2%

• Totaal aantal stemmers
    11
Schitterend, nog wat variaties erbij toveren en aanvullen met claves! en de kangaroos zwammen je rond de oren! ;)

ClaveHandsWhiteSmall0008.jpg

Het heeft enige gelijkenis ja. Ik heb een keer, toen rebirth net uit was met dat aparte filtertje erin, een pattern gemaakt dat ook op een didgeridoo leek. Ik vind een didgeridoo altijd iets hypnotiserends hebben vind je niet?

Ben helaas nog nooit in Australie geweest...

claves spreek uit kla Vèz, die houten kloppers op de foto!
die gaan steeds samen op echte didgemuziek

ja ik hoor het! en wat scheelt, je hoeft een synth geen circulaire ademhaling te leren. believe me dat is nog best een klus....

Origineel geplaatst door 6 trak
er zit iets van een zweving in maar de resonerende grom en brom kan ik er toch niet echt in terug horen ;)

wzwwzwzwzZWGGGHHRRRRAAAAOOOWWWwwwOWwzwzwzZWOPz... dus

Ik heb zojuist de brondcode:

-wzwwzwzwzZWGGGHHRRRRAAAAOOOWWWwwwOWwzwzwzZWOPz-

ingevoerd. En nu is de plugin dood..

tnxx 6!:duivels:

Ik waan me bijna in Australie. We zijn halverwege de reis. Die meegereisde paling moet alleen nog overboord :D

Origineel geplaatst door Unic
haha

Nou, die gaat er nog wel uit denk ik (kan ik dat?). :confused:

Ligt eraan of je een enkele reis "Volendam-Sydney" hebt geboekt of een retourtje

Tja,hoe toevallig is dat..ik bel net nog met mn vriendin in Australië en ik luister nu naar Aphex Twin - Didgeridoo...:D

Nope, sorry, het klinkt leuk en de eerste 10 a 15 sec. zouden iets weg kunnen hebben van een didgeridoo, maar toch vanwege het filter totaal niet.

Opname is een beetje slecht, met de voice recorder van m'n mp3 en het is niet te vergelijken, maar hier is een didge..

Attachments

• didge.mp3
    83,3 KB · Bekeken: 120
Origineel geplaatst door dsil
Nope, sorry, het klinkt leuk en de eerste 10 a 15 sec. zouden iets weg kunnen hebben van een didgeridoo, maar toch vanwege het filter totaal niet.

Opname is een beetje slecht, met de voice recorder van m'n mp3 en het is niet te vergelijken, maar hier is een didge..

ok, je hebt gelijk dat als je een echte hoort het inderdaad "totaal" wat anders is. Maar toch is de sfeer er, vind ik dan. 8o)

heb er nu een paar fluitjes overheen, wordt wel een apart sfeertje nu:)

Back