Aangenaam...

PsychoMo

Nieuwkomer
Ik zwerf al een weekje of twee hier rond en vind dit forum echt maaaaad handig. Ik maak zelf vooral hiphopbeats voor de hiphopcrew ELEMENTEN, maar mag ook graag eens een technobeatje in elkaar zetten evenals een vette drum 'n bass track. Ik gebruik nu nog Fruityloops, wat jullie vast wel kennen (simpel maar doeltreffend), maar ga binnenkort over op Reason (toch iets beter). Ik heb ook wel Cubase, maar ik heb per ongeluk alle plugins gewist :stupid, dus daar heb ik nu niet meer zoveel aan, hoewel ik het wel gebruik om de geexporteerde beats (.wav) van Fruityloops in sporen te zetten maar da's wel wat omslachtig. Maarja boeie wie leest dit nou!? Ik heb me iniedergeval ff voorgesteld... laterzz

$$$MO

ELEMENTEN (hiphop NL) download hier de demo op mp3
@plaats je antwoord@

maaad welkom

Origineel geplaatst door bambamstudio
dan zijn er wel meer, en als ik kijk wat die hebben staan :)
( Thanx again Q! )

hehe, okay ik geef toe: het ligt aan mijzelf:o:, ik geef mijn geld aan andere dingen uit...:stupid :stupid

jooooooooooooooooooooh!

woord omhoog!

maarehm, welkom!

(veel psycho leden de laatste tijd trouwens...)

ben maar een arm studentje
Ben zelf ook student en heb nou ook niet echt het budget van een miljonair. Toch weet ik altijd wel wat te sparen door er bij te werken. En na 8 jaren van hard werken heb ik toch al een leuke setup bij elkaar. En het leuke is, er gaat nooit iets weg, maar wel af en toe iets bij.

hoi
ik ben ook een behoorlijke student zonder veel tijd. maar ja er zijn altijd wel manieren om geld te verdienen :)

Back