Even invulle...

deniax

[x][ ][ ][ ][x][ ][ ][ ]
Ik vraag heel even van je tijd door een online enquete in te vulle voor een school project. Kost maar 30sec en je helpt ons er erg mee.

Alvast bedank: :okdan:

30 sec enquete

tnx guys, jullie hebben een :biertje: verdient!

Ook maar ingevuld.

Wel krijg ik dit:

Warning: implode(): Bad arguments. in /mnt/extra/users/besch/www/news/ENQUETE/index.php on line 308

Warning: implode(): Bad arguments. in /mnt/extra/users/besch/www/news/ENQUETE/index.php on line 308

Bedankt voor het invullen

(Opera 9.10 + Win XP HSP2)

Geen problemen gehad bij het invullen. Succes met het vervolg van dit project.

hey, een mede-cmd-er!

ik ben op dit moment 4e jaars c-md in maastricht. Het lijkt me wel leuk om wat meer over dit onderzoek te horen.

Betreft het hier een afstudeerproject ofzo?

Laat eens wat weten ;)

Ik had 'm in 26 seconden :L
Succes met je project verder :biertje:

Bereid zich voor op een Bonnie st. Claire moment en wacht ongeduldig op zijn score :o:
Succes met je project :)

Done!

maar ook een:

(XP + FF)

Origineel geplaatst door 6 trak
waarom word hier wel netjes op ingegaan maar als een dj vraagt om op hem te stemmen dan word er averechts op gereageerd en gaat men lekker posten dat ze 'net niet' op hem hebben gestemd? grappig...

ligt denk ik aan de eerste reactie, of ie positief of negatief is.. kuddevolk he;)

Origineel geplaatst door krachtwerk
ligt denk ik aan de eerste reactie, of ie positief of negatief is.. kuddevolk he;)

Dat niet alleen :D

Hier mag je je eigen mening geven, daar gaat het toch om ? , bij die zojuist genoemde poll was het de bedoeling van de topic starter dat je maar 1 keuze mocht maken, het liefst op hem. Sja dat werkt averechts toch ? en trouwens ik geloof dat hij alsnog mocht draaien dus zo erg was het nou ook niet.

Back