wie weet....??

dj alfa

Ingeburgerd
Hallo, muziek mensen

Wie weet er wat voor een sequence programma Tiesto en Armin van Buuren gebruiken??
Is er van Tiesto een site te vinden waar iets van zijn studio te zien is of een gearlist??

Alvast, bedankt:) groet dj Alfa laterrrr.....

Mwaaahahaaa!

Tiesto en een setup??? Tiesto en z'n cd spelers en daar houdt het wel weer op bij hem!
Ofwel, denk je nu echt dat Tiesto z'n eigen muziek maakt? Nee hoor, hij heeft vroeger wel eens wat gepruld met synthjes en knopjes, maar de Tiestotracks die wij kennen zijn voornamelijk geproduceerd door Cor Fijneman en ik dacht dat Ferry Corsten ook wel eens wat geproduceerd heeft voor Tiesto.

Armin van Buuren daarentegen produceert wel zelf. Hij sequenct in Logic Pro, maar gebruikt ook Protools en Ableton Live op een Mac pro (staat gewoon op z'n site) en in de film "God is my DJ" zie je 'm ook met Logic bezig.

Van Ferry Corsten weet ik toevallig dat hij Cubase draait (stond ooit in een interview in de Interface).

Ik vermoed "de Parkito" :D

Maar de sequencer doet het hem niet hoor!!! Het is de eigen creativiteit die een nummer maakt of kraakt

Zit ook, natuurlijk wel wat in.......maar armin van buuren laat wel z'n studio zien !! Is er een site van parkito 3.5 te vinden ??:confused:

:stupid

Tiesto gebruikt parkito 3.5 inderdaad.

Gerucht is dat op de Messe versie 4.0 gepresenteerd gaat worden. Zou wel eens tijd worden zeg, v3.5 is wel gruwelijk goed hoor maar waarom t nou zo lang heeft geduurd?? :confused:

Origineel geplaatst door MokuM
Gerucht is dat op de Messe versie 4.0 gepresenteerd gaat worden. Zou wel eens tijd worden zeg, v3.5 is wel gruwelijk goed hoor maar waarom t nou zo lang heeft geduurd?? :confused:

Volgens mij presenteren ze daar ook de volière uitbreiding en de seed plugin

Origineel geplaatst door MokuM
Ik geloof dat het zo lang heeft geduurt omdat ze bezig waren met die hyper-timestretchmodule, die wordt wel heel vet!

Ik kan inderdaad bevestigen dat Tiesto met Parkito werkt. Met meerdere DSP cores en 4 io expansion modules. Welke PST-plugins ie draait weet ik niet meer precies. Volgens mij Earlybird compressor en Sparrow synth..

zoek maar een torrent op TSTi...

[edit] nee sorry het is toch PST [/edit]

Hier kun je de studio van Armin bekijken, waarbij ook een en ander over zijn werkwijze wordt gemeld.

Klik

Ik geloof dat het zo lang heeft geduurt omdat ze bezig waren met die hyper-timestretchmodule, die wordt wel heel vet!

Parkito 4.0 Beta crashed nog steeds door de timestretch module.
Maar er word aan gewerkt:)

heb je hem al getest? zijn er nog meer vette features toegevoegd?

Back