wie weet....??

Re: wie weet....??

Origineel geplaatst door dj alfa
Hallo, muziek mensen

Wie weet er wat voor een sequence programma Tiesto en Armin van Buuren gebruiken??
Is er van Tiesto een site te vinden waar iets van zijn studio te zien is of een gearlist??

Alvast, bedankt:) groet dj Alfa laterrrr.....

Waarom wil je dat eigenlijk weten? gewoon interesse of denk je, dat als je dezelfde sequence programma's aanschaft als van bv Armin je ook dezelfde muziek kan maken?

Het maakt niks uit welk sequence programma je gebruikt. het gaat er om wat je er zelf mee kan. Zelf gebruik ik cubase en een ander vind Reason, Logic, Protools of Ableton weer lekkerder. ;)

Word iemand wakker.
Komt uit zn grot.

En dan nog iets... wat is inhemelsnaam Parkito? Normaal ben ik altijd wel op de hoogte van nieuwigheidjes, maar in dit geval gaat het compleet langs me. Ik kan er verder ook niks over vinden op het internet...

Origineel geplaatst door anoniempje
...

Tiesto en parkito http://www.youtube.com/watch?v=WcHRQQOK5z0
Zeg mensen ben ik nu de enige die hier een beetje zit op te letten?
Ik lig werkelijk in een scheur van deze video!!!
schater.gif

Beetje een drugs hoofd die tiesto, maar idd wel grappige video met die subs.:D

ik heb nog parkito op de atari gedraaid vroeger. toen was het nog rete strakke midi timing
tegenwoordig vin ik het maar kut en ik mis de solitaire module.

Wil dat nou nog een beetje vlotten met dat Parkito voor de gewone consument?

Heb gehoord dat er convolutie galmen in zitten van de beste discotheken uit heel de wereld.
Daarom klinken die producties van tiesto en armin zo professioneel!

Ben bang dat het programma alleen voor de "elite" beschikbaar blijft.
Jammer :(

Heeft iemand hier een beta/demo versie van parkito? ben toch wel nieuwsgierig naar.......

Polly want's some cookie, arrr arrr

:P

ik denk dat die 16 jarige jumpers van frozen flame ook hun eigen beats maakten:D

en die tiesto film is idd goed

damn echt nix over dat pakito te vinden ben ook wel benieuwd....

Origineel geplaatst door Origin X

Heb gehoord dat er convolutie galmen in zitten van de beste discotheken uit heel de wereld.
Daarom klinken die producties van tiesto en armin zo professioneel!
Idd...trouwens.....die Pacha-phaser van Parkito die ze op Ibiza voor Tiesto hebben ontwikkeld klinkt wel vet hoor...
De Amnesia-pitch kan alleen omhoog (da's jammer) en de bij de El divino-modular VST zitten geen plugholes (?)

Hint: Als er helemaal nix over iets te vinden is, zou het dan wel bestaan?

Een bedrijf heeft er belang bij dat een product gepromoot wordt, en elk zichzelf respecterend bedrijf heeft tegenwoordig een i-net site.

Ik heb al een hele tijd een 19 inch module van hun.

Klinkt erg goed overigens, veel fluitende boventonen/harmonischen.

Laatst gewijzigd:
Back