wie weet....??

Ik gebruik nog Parkito 1.0 voor de commodore64. Dat is echt een hele fijne sequencer. Ik heb nog nooit een strakkere timing meegemaakt.

Origineel geplaatst door mono-poly
Jij ook niet he.

Such a shame!

:geslaagd:

Ja je kunt veel zeggen, hoog of laag springen, maar toevallig heb ik die wel in samenwerking met Tiesto geproduceerd in zijn studio!

Attachments

• att014b.jpg
    att014b.jpg
    52,5 KB · Bekeken: 121
Je houd er volgens mij zowiezo wel van om 80's trax door de remixer te halen als k zo op je site kijk

Origineel geplaatst door The Poisoner
Je houd er volgens mij zowiezo wel van om 80's trax door de remixer te halen als k zo op je site kijk

Nja, op m'n site moet je eigenlijk niet kijken, die heb ik sinds begin 2006 niet meer bijgewerkt... Moet ik eigenlijk nog een keertje goed doen! Toen der tijd had ik een opdrachtje om zoveel mogelijk covers te maken voor een label. Laat nu de jaren 80 muziek mijn favourite muziek zijn! 8)

Momenteel maak ik niet zoveel jaren 80 covers meer, tenzij ik een klant heb die daar om vraagt.
De laatste tijd steeds meer met het opnemen van akoestische instrumenten / bands voor cd producties. Dat is nu iets dat ik echt suuuuper vind om te doen en dat kan ook niet zomaar iedereen... :)

Origineel geplaatst door Subgroover
Ja je kunt veel zeggen, hoog of laag springen, maar toevallig heb ik die wel in samenwerking met Tiesto geproduceerd in zijn studio!

Grappig, ik was 2 uur geleden aan het fitnessen ( :bekdicht: ) en toen hoorde ik such a shame (op x-fm). Ik zat me serieus af te vragen wie die remix gemaakt heeft en van wie de vocals zijn. Kom ik thuis, lees ik erover in de parkito draad. Erg toevallig *D

Je bent in ieder geval goed aan het grooven, subgroover :okdan:

Origineel geplaatst door Hilltree
Demootje van de parkito 19 inch .

Vet hoor hee!!! Wel heel toevallig, want Tiesto had deze zelfde module in zijn studio waar we samen de Parkito Remix van Such a Shame geproduceerd hebben!

Ik zal eens een voorbeeldje posten:

Attachments

• suchashame(parkitoremix).mp3
    300,7 KB · Bekeken: 118
Origineel geplaatst door Hilltree
Demootje van de parkito 19 inch .

Demo is niet van mij , maar deze klinkt haast hetzelfde.

Parkito raadt wel aan mild te zijn met compressie!!

Attachments

• parkito the day after.jpg
    parkito the day after.jpg
    18,7 KB · Bekeken: 108
Mwaaahahaaa!

Tiesto en een setup??? Tiesto en z'n cd spelers en daar houdt het wel weer op bij hem!
Ofwel, denk je nu echt dat Tiesto z'n eigen muziek maakt? Nee hoor, hij heeft vroeger wel eens wat gepruld met synthjes en knopjes, maar de Tiestotracks die wij kennen zijn voornamelijk geproduceerd door Cor Fijneman en ik dacht dat Ferry Corsten ook wel eens wat geproduceerd heeft voor Tiesto.

Armin van Buuren daarentegen produceert wel zelf. Hij sequenct in Logic Pro, maar gebruikt ook Protools en Ableton Live op een Mac pro (staat gewoon op z'n site) en in de film "God is my DJ" zie je 'm ook met Logic bezig.

Van Ferry Corsten weet ik toevallig dat hij Cubase draait (stond ooit in een interview in de Interface).

en voor het mindere geweld: Dj Basshunter doet alles in FL Studio, dat is op youtube honderduit over te vinden

Vet hoor hee!!! Wel heel toevallig, want Tiesto had deze zelfde module in zijn studio waar we samen de Parkito Remix van Such a Shame geproduceerd hebben!

Ik zal eens een voorbeeldje posten:

Ik herken het er meteen in ja! Die oude synths van parkito maken echt klanken die leven aan je track toevoegen. Ik ben benieuwd naar de softwareversie van deze synth. Iemand al wat meer info?

Och herrem..kan iemand die knul uit zn lijden verlossen???
Van de andere kant is de creativiteit van forumleden ook wel rete funny om te lezen....:dubbel: :okdan:

Origineel geplaatst door c20h25n3o

Van de andere kant is de creativiteit van forumleden ook wel rete funny om te lezen....:dubbel: :okdan:

Kerkraads dialect ook och herrem...... :confused:

Origineel geplaatst door olav
Kerkraads dialect ook och herrem...... :confused:

wat een geweldig draadje is dit... straks komt er nog 1 die wil weten waar je de tiesto computer met alle geluiden etc. standaard erin kan halen...

al het gelul a site....

die tiesto is toch een beetje de frans bauer van de dans muziek ;)
maar ook al zal hij de muziek niet zelf maken, als ik jullie moet geloven tenminste -waarschinelijk pure jaloezie :duivels: - heeft hij het toch goed voor mekaar. net als dsidjee jean . . . .

En als de topic starter nou gelukkig wordt van een sequencer waar zijn helden muziek mee maken, laat hem.
gun hem dat genot. (al is het van korte duur, want je moet het toch zelf doen en alle daw programma's kunnen zo'n beetje hetzelfde)

als ik het goed zag werkt die armin met steinberg...

Sjeesus man... lijkt wel Rusisch of Pools hiero! Al die namen van sequencers.....

Ik had ook ooit 'n parkiet... en O neee, de hond van de buren dacht dat ie CAKE was en dacht: dat is een FRUUTY vogeltje!
Dus toen was het Cooitje niet meer de BASE van het vogeltje! Maar ergens is dat ook wel LOGIC of niet dan?!!??
Ik schopte de hond en hij deed AKAI KAI KAI KAI...

Mijn REAKTOR was een beetje disABLEt... maar TON zei dat ik er wel overheen zou komen.

Back