manvsmachine
Electribe junk
Ik gebruik nog Parkito 1.0 voor de commodore64. Dat is echt een hele fijne sequencer. Ik heb nog nooit een strakkere timing meegemaakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door mono-poly
Jij ook niet he.
Such a shame!
![]()
Origineel geplaatst door The Poisoner
Je houd er volgens mij zowiezo wel van om 80's trax door de remixer te halen als k zo op je site kijk

Origineel geplaatst door Subgroover
Ja je kunt veel zeggen, hoog of laag springen, maar toevallig heb ik die wel in samenwerking met Tiesto geproduceerd in zijn studio!
) en toen hoorde ik such a shame (op x-fm). Ik zat me serieus af te vragen wie die remix gemaakt heeft en van wie de vocals zijn. Kom ik thuis, lees ik erover in de parkito draad. Erg toevallig 
Origineel geplaatst door Hilltree
Demootje van de parkito 19 inch .
Origineel geplaatst door Hilltree
Demootje van de parkito 19 inch .
Demo is niet van mij , maar deze klinkt haast hetzelfde.
Mwaaahahaaa!
Tiesto en een setup??? Tiesto en z'n cd spelers en daar houdt het wel weer op bij hem!
Ofwel, denk je nu echt dat Tiesto z'n eigen muziek maakt? Nee hoor, hij heeft vroeger wel eens wat gepruld met synthjes en knopjes, maar de Tiestotracks die wij kennen zijn voornamelijk geproduceerd door Cor Fijneman en ik dacht dat Ferry Corsten ook wel eens wat geproduceerd heeft voor Tiesto.
Armin van Buuren daarentegen produceert wel zelf. Hij sequenct in Logic Pro, maar gebruikt ook Protools en Ableton Live op een Mac pro (staat gewoon op z'n site) en in de film "God is my DJ" zie je 'm ook met Logic bezig.
Van Ferry Corsten weet ik toevallig dat hij Cubase draait (stond ooit in een interview in de Interface).
Vet hoor hee!!! Wel heel toevallig, want Tiesto had deze zelfde module in zijn studio waar we samen de Parkito Remix van Such a Shame geproduceerd hebben!
Ik zal eens een voorbeeldje posten:
Origineel geplaatst door c20h25n3o
Van de andere kant is de creativiteit van forumleden ook wel rete funny om te lezen....![]()
![]()
Origineel geplaatst door olav
Kerkraads dialect ook och herrem...... :confused:
- heeft hij het toch goed voor mekaar. net als dsidjee jean . . . .